تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افروغ: از ادعاهاي برخي احساس خطر مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افروغ: از ادعاهاي برخي احساس خطر مي كنم
افروغ اظهار داشت: ما به هيچ وجه حق نداريم در مديريت كشور حق، برنامه‌ها، معارف اسلامي شيعي و فلسفي و كلامي و گفته ‌هاي خود حضرت امام زمان (عج) را كنار بگذاريم؛ ما حق نداريم گفته‌هاي ائمه اطهار (ع) را درباره‌ امام زمان (عج) كنار بگذاريم و صرفا به چيزي چنگ بزنيم كه ممكن است يك كسي شهود كرده باشد. با شهود شخصي، كشور اداره نمي‌شود.
نماينده مردم تهران درحاشيه جلسه علني امروز درجمع خبرنگاران از تلاش برخي محافل سياسي براي جلوگيري از استيضاح وزير بازرگاني به شدت انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر عماد افروغ اظهار داشت: تا كنون هيچ‌ يك از 21 نفرامضايشان را پس نگرفته‌اند ،البته اگر همه‌ اين 25 نفر هم امضاهايشان را پس بگيرند مطمئن باشيد كه افروغ پس نمي‌گيرد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آنچه كه تلاش يكي از اعضاي هيات رييسه مجلس براي جمع كردن امضاهاي استيضاح مي خواند ، گفت: اين حركت نمي‌تواند تنها اقدام يكي از اعضاي هيات رئيسه باشد و اين مفهوم را دارد كه همه‌ هيئت رئيسه خواستار اين اقدام هستند.

افروغ اظهار داشت: با وجود مخالفت هاي اوليه، استيضاح انجام مي‌شود و لذا به‌رغم اين امضاها هم بايد كماكان استيضاح انجام شود و نبايد اقدام امروز برخي از نمايندگان در استيضاح كنندگان تاثير بگذارد.

نماينده‌ مردم تهران در خانه ملت در بخش ديگري از سخنانش در جمع خبرنگاران گفت: من براي جمهوريت ، مردم‌سالاري ، حق و راي مردم و براي مصالح كشور احساس خطر مي‌كنم. عده‌اي خيلي راحت هر كاري كه مي‌خواهند انجام مي‌دهند. امروز يك حرفي مي‌زنند فردا كار ديگري مي‌كنند كه بر اثر اقدامات آنها دچار بحران مشروعيت هم در بعد حقانيت و هم در بعد مقبوليت خواهيم شد.

افروغ اظهار داشت: ما به هيچ وجه حق نداريم در مديريت كشور حق، برنامه‌ها، معارف اسلامي شيعي و فلسفي و كلامي و گفته ‌هاي خود حضرت امام زمان (عج) را كنار بگذاريم؛ ما حق نداريم گفته‌هاي ائمه اطهار (ع) را درباره‌ امام زمان (عج) كنار بگذاريم و صرفا به چيزي چنگ بزنيم كه ممكن است يك كسي شهود كرده باشد. با شهود شخصي، كشور اداره نمي‌شود.

نماينده مردم تهران تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران برخاسته از يك فرهنگ كهن و تمدن تاريخي ريشه‌دار است. لذا نمي‌شود گفت كه عقل، برنامه، استراتژي بلندمدت و چشم ‌انداز و برنامه‌هاي چهار و پنج ساله تعطيل و تنها بچسبيم به يك اتصال و ارتباطي كه البته در همين درست بودن آن هم من حرف دارم.

نماينده‌ مردم تهران در خانه ملت با بيان اينكه ما هم اعتقاد داريم كه حاكميت از آن خداست، گفت: نظام ولايت فقيه يعني پذيرش حاكميت خدا؛ اما اين پذيرش از طريق ولايت فقيه به ما منتقل مي‌شود. يعني با اذن خدا و پيامبر و معصوم .

افروغ تاكيد كرد: در نظام جمهوري اسلامي ما اگر هم ارتباطي هست بايد از طريق ولي فقيه مسلمين باشد، نه اين ادعاهايي كه حقيقتا تنها حكومت ‌سوز، عقل ‌سوز، عشق‌سوز و اعتقادسوز است. من حقيقتا احساس خطر مي‌كنم كه اعتقادات پاك مردم دستخوش يك سري ادعاهاي كاذب قرار گيرد و مخدوش شود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن