تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باافتتاح ورزشگاه جديد سرانه ورزشي استان اردبيل به يك مترمربع افزايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: باافتتاح ورزشگاه جديد سرانه ورزشي استان اردبيل به يك مترمربع افزايش مي‌يابد
داخلي. ورزشي. ورزشگاه.

مدير كل تربيت بدني استان اردبيل گفت: با افتتاح ورزشگاه تازه ساخت ‪۲۰‬ هزارنفري علي دايي اردبيل سرانه ورزشي استان به حدود يك متر مربع افزايش مي‌يابد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، شروين اسبقيان روز سه‌شنبه در نشست مشترك خبري با مديركل مسكن شهرسازي و فرماندار اردبيل افزود: با بهره برداري از اين ورزشگاه در روز سوم خرداد ماه ، اردبيل نخستين استان در كشور خواهد بود كه به سرانه ورزشي تعريف شده در برنامه چهارم توسعه دست پيدا مي‌كند.

وي از افتتاح اين ورزشگاه بعنوان بزرگترين رويداد ورزشي استان در سال جاري ياد كرد و گفت: پارسال نيز ورزشگاه شش هزارنفري جهان پهلوان حسين رضازاده در اردبيل به بهره برداري رسيد.

اسبقيان در ادامه برنامه‌هاي مختلف آيين افتتاح ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزار نفري علي دايي اردبيل را تشريح كرد.

مديركل مسكن شهرسازي استان اردبيل هم گفت: تاكنون ‪ ۹۵‬ميليارد ريال براي احداث اين ورزشگاه توسط وزارت مسكن و شهرسازي و سازمان تربيت بدني هزينه شده‌است.

جهانگير كنعانپور افزود: اين طرح درزميني بمساحت ‪ ۴۲‬هكتار ازمنابع ملي اجرا و مجموع زيربناي آن ‪ ۵۰‬هزارمتر مربع است.

وي ايجاد زمين تمرين فوتبال، استخر سرپوشيده، سالن‌هاي ورزشي چند منظوره ، زمين اسكيت، هندبال، پيست دوچرخه سواري ، زمينهاي ورزشي روباز براي تنيس، بدمينتون، واليبال و بسكتبال را از جمله بخش‌هاي مختلف اين مجموعه ورزشي در آينده برشمرد.

ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزارنفري علي دايي اردبيل روز جمعه سوم خرداد ماه با حضور پرويز داودي معاون اول رييس جمهوري رسما افتتاح مي‌شود.

در اين مراسم همچنين محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني و جمعي از مقامات كشوري و لشگري حضور خواهند داشت.

ديدار دوستانه بين تيم‌هاي ملي فوتبال و تيم سايپاي كرج و قدرداني از افتخارآفريني‌هاي علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال از ديگر برنامه‌هاي آيين افتتاحيه اين ورزشگاه عنوان شده است.

ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزارنفري علي دايي شهرستان اردبيل پس ازگذشت چند سال از آغاز اجراي آن به همت دولت نهم تكميل و آماده بهره‌برداري شد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن