تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: تصمیمی که گرفتم به صلاح خلعتبری بود/یکی از قدرت های آسیا را بردیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرکی: تصمیمی که گرفتم به صلاح خلعتبری بود/یکی از قدرت های آسیا را بردیم ورزش > لیگ برتر - سرمربی سپاهان معتقد است پرسپولیس در لیگ برتر انگیزی ندارد.

حسین فرکی پس از شکست پرسپولیس این تیم را حریفی قدرتمندی در آسیا خواند و گفت: «سه امتیاز را مقابل حریف قدرتمندی مثل پرسپولیس که در لیگ آسیاست پیروز شدیم. پرسپولیس دو نمایش دارد، در آسیا موفق است و خوشحالیم از این بابت و انگیزه‌هایش در آسیا متفاوت است وچون در لیگ شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه ندارند انگیزه زیادی ندارند. برانکو تازه به این تیم آمده و او باید کار اصلی‌اش را از فصل آینده آغاز کند و احساسم این بود که پرسپولیس مثل تراکتورسازی تیم خسته‌ای باشد و مثل آن بازی نیمه دوم را در اختیار بگیریم و همین طور هم بود. پرسپولیس در ضد حملات صاحب موقعیت شد و نتوانست از آنها استفاده کند و ما خودمان را به تیم حریف تحمیل کردیم و انها در لیگ برتر انگیزه زیادی ندارد.»
فرکی در مورد غیبت خلعتبری توضیح داد: «قبل از بازی در این مورد حرف زدم و در مجموعه خلعتبری و همه بازیکنانم مثل فرزندانم هستند و رابطه تنگاتنگی با آنها داریم. تصمیمی که می‌گیریم به صلاح خودشان و تیم است و خلعتبری بازیکن بااخلاقی است ولی احساس کردم با توجه به مشکلی با باشگاه داشته و برای اینکه آسیبی به او نرسد از ایشان استفاده نکردم. موضوع مهم و حادی نبود و اگر در این بازی می‌باختیم مسئولیت باخت با من بود و البته بحث‌هایی شده بود که گفته بودند چون بازی با پرسپولیس بود این تصمیم را گرفتم ولی این بحث ربطی به بازی پرسپولیس نداشت و به خلعتبری هم تبریک می‌گویم و جایش خالی بود و امیدوارم در ادامه از او استفاده کنیم.»
252 41  

کلید واژه ها: حسین فرکی -




پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 23:02:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن