تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود یک سامانه بارشی به کشور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ورود یک سامانه بارشی به کشور




مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.





ایسنا: احد وظیفه با اشاره به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از جنوب غرب و غرب طی امروز ‌ابتدا در این مناطق و به تدریج شمال غرب،‌ مرکز و در اواخر وقت شمال شرق کشور و غرب سواحل دریای خزر با افزایش ابر،‌ وزش باد، رگبار،‌گاهی همراه با رعد و برق روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شدت این بارش ها در دامنه های مرکزی زاگرس بیشتر خواهد بود،‌افزود: احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وظیفه با بیان اینکه امروز در مناطقی از جنوب غرب، ‌جنوب، مرکز، غرب و جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود، ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه برای جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود. همچنین طی همین روزها خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه مجددا از روز شنبه سامانه بارشی فعالی از جنوب غرب وارد کشور خواهد شد،‌ عنوان کرد: بدین ترتیب ابتدا در این مناطق و به تدریج مرکز دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد اما این سامانه در اواخر روز یکشنبه از شمال شرق و شرق کشور خارج خواهد شد.

وی بابیان اینکه آسمان تهران در روز جمعه کمی ابری همراه با وزش باد در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود،‌ افزود: حداقل و حداکثر دما در این روز 22 و 29 خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آسمان تهران در روز شنبه را نیمه ابری به تدریج ابری در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد توصیف کرد و افزود: حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز 20 و 25 درجه خواهد بود.






تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن