تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798508101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به نظرات نخبگان رمز موفقيت دولت ها محسوب مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۴۷ب.ظ)
رئيس مجلس در جمع نخبگان: توجه به نظرات نخبگان رمز موفقيت دولت ها محسوب مي شود موج - رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر يک ارزيابي از عملکرد دولت از زمان تشکيل تاکنون داشته باشيم بايد بگوئيم که اين دولت موفق کار کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رفتار عقلايي با نخبگان عامل مهمي براي آرامش است


دکتر علي لاريجاني در در نشست با نخبگان و اعضاء شوراي اداري استان کرمانشاه که با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از نخبگان استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، افزود: به لحاظ موفقيت دولت در کارها يک آرامشي در کشور ايجاد شده و اين آرامش به جهت ايجاد فضا براي افراد مختلف و استفاده از نظرات گوناگون و تحمل نظرات مختلف است.
وي با بيان اينکه رفتار عقلايي داشتن با نخبگان عامل مهمي براي ايجاد آرامش است، اظهار داشت: اعتنا کردن به نظرات نخبگان در بخش هاي مختلف در کشور برجسته است و اگر يک دولت بخواهد موفق شود بايد بستر فهم نظرات مختلف را فراهم سازد.
لاريجاني ايجاد اميدواري در کشور را از ديگر نتايج عملکرد دولت برشمرد و تصريح کرد: دولت با ترسيم دورنماهايي براي پيشرفت کشور در تلاش است تا زمينه تحقق آن را فراهم آورد و شرايط را براي کسب و کار در کشور بهبود بخشد بطوريکه درسال گذشته دولت لايحه اي براي بهبود فضاي کسب و کار به مجلس آورد که مجلس نيز بخش‌هايي به آن اضافه کرد و در قانون بودجه نيز ظرفيت هاي جديدي براي سرمايه گذاري در کشور ايجاد شده است.
وي همچنين با اشاره به عملکرد ديپلماسي کشور نيز ادامه داد: دولت براي تعامل با ديگر کشورها گام هاي رو به جلويي برداشته و در زمينه هسته اي نيز تلاش دولت عقلايي است اما اقدامات اخير آمريکايي ها علامت خوبي نبود و نشان مي دهد آنها در تحليل موضوع عاجز هستند.
وي تصريح کرد: رفتار ايران سنجيده بود و حرف هاي عقلايي از سوي ايران مطرح شد لذا پاسخ ها از طرف مقابل هم بايد عقلايي باشد نه اينکه دغل کاري صورت گيرد.
لاريجاني گفت: تلاش براي رشد سرمايه گذاري در کشور که نمونه آن تلاش براي فاينانس برخي پروژه‌هاست را مي توانيم يکي ديگر از کارهاي مثبت دولت بدانيم.
وي همچنين با بيان اينکه براي اينکه از مشکلات خارج شويم به حرکت جهادي و جهشي نياز داريم ، خاطر نشان ساخت: در مجموع در ارزيابي کلي از مسير حرکت دولت بايد اميدوار باشيم و روابط بين قواي سه گانه مودت و دوستي است و همه مسائل با همفکري رفع مي گردد لذا همگرايي براي حل مشکلات وجود دارد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي از مهمترين آسيب‌ها در ايجاد سرمايه گذاري را امور ديواني سخت گيرانه عنوان کرد و ادامه داد: از مهمترين آسيب‌ها اينکه بسترها را براي سرمايه گذاري بخش خصوصي فراهم نکرده‌ايم و امور ديواني کشور بسيار سخت گيرانه است و با همه کارهايي که براي تسهيل مقررات شده، نيازمند تلاش و پيگيري بيشتر است.
وي با بيان اينکه براي توسعه کشور بايد مصصم و حريص باشيم، خاطرنشان ساخت: بنا بر آمارها نرخ رشد اقتصادي کشور به 4 درصد رسيده، البته هنوز بر تعداد بيکاران کشور افزوده مي شود، زيرا براي حل مشکل بيکاري بايد نرخ رشد اقتصادي به 10 درصد برسد و لازمه آن نيز انجام سرمايه گذاري هاي گسترده در کشور است.
لاريجاني با اشاره به فلسفه ايجاد و فعاليت مناطق آزاد گفت: فلسفه ايجاد اين مناطق ايجاد پرش صادراتي است، اما در کشور ما معکوس عمل شده و بيشتر به مناطقي براي واردات تبديل شده‌اند لذا اگر در استان کرمانشاه به اين سمت حرکت شود که منطقه آزاد قصرشيرين جنبه صادراتي پيدا کند حتماً جهت سهولت مجوز آن اقدام خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: برخي کارهاي کودکانه که توسط برخي کشورها انجام مي شود به ضرر کشورهاي اسلامي است، اما ايران حکيمانه حرکت مي کند و وضعيت ايران در منطقه نمايانگر يک دانايي در عرصه سياست خارجي کشور است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: دغدغه ما ايجاد امنيت در منطقه است و ما به دنبال اختلاف افکني و امپراطوري سازي در منطقه نيستيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به مزيت هاي استان همچون همجواري با عراق، متوسط بارندگي مناسب، خاک خوب و معادن غني اشاره کرد و بيان داشت: اميدواريم با بهبودي که در فضاي کسب و کار و رونق سرمايه گذاري در کشور شده خيز خوبي براي توسعه استان برداشته شود.
وي همچنين با اشاره به پروژه راه آهن کرمانشاه به عنوان يک طرح مهم تصريح کرد: حتما پيگيري مي کنيم براي اين پروژه از فاينانس استفاده شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت: ما در مجلس مصمم به توسعه استان خواهيم بود و در تدوين برنامه ششم به اين استان توجه ويژه خواهيم داشت و مديران بايد براي توسعه اين استان بايد حريص باشند و زمينه را براي جذب سرمايه گذاري بيش از پيش فراهم سازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن