تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد کنترل نرخ‌ها در نوروز 94


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد
کنترل نرخ‌ها در نوروز 94
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از کنترل نرخ‌ها در نوروز 94 خبر داد و افزود: امسال تمام برنامه‌های تصویب شده در ستاد اجرایی خدمات سفر قابلیت اجرایی داشته است.

خبرگزاری فارس: کنترل نرخ‌ها در نوروز 94



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی امشب در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی اظهار داشت: ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با 9 کمیته فعالیت خود را آغاز و این کمیته‌ها برنامه‌های خود را به این ستاد ارائه کردند. وی افزود: نخستین شاخصی که استان ما را در نوروز امسال نسبت به سال گذشته سرآمد کرد مربوط به حضور مستمر مدیران و نقش آفرینی مناسب آنان در طول ایام نوروز بود، در همین ارتباط استاندار نیز در قالب این ستاد فعالیت داشت و کارها را مدیریت کرد. جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: افزایش ظرفیت در کمیته‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر در نوروز امسال پیش‌بینی شد و این امر بیانگر خدمت مطلوبی است که به زائران نوروزی ارائه شده است. وی بیان کرد: اقدامات و طرح‌های جدیدی نظیر طرح مبداء تا مبداء، افزایش تاکسی زائر در سطح مشهد، برگزاری مانور خدمت، افزایش ناوگان حمل و نقل و توزیع اسکان زائران در تمام نقاط از جمله مواردی است که نشان می‌دهد خدمات ارائه شده در نوروز امسال نسبت به سال گذشته به لحاظ کیفی ارتقا یافته است. واحدی از کنترل نرخ‌ها در نوروز 94 خبر داد و افزود: امسال تمام برنامه‌های تصویب شده در ستاد اجرایی خدمات سفر، قابلیت اجرایی داشته است. معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اقداماتی که در نوروز امسال انجام گرفت نشانگر پای کار بودن تمام مدیران دستگاه‌ها است.
به گفته وی امسال اطلاع‌رسانی مطلوب و متنوعی توسط صدا و سیما انجام گرفت و این امر قابل تقدیر است. انتهای پیام/3138/گ20

94/01/26 - 21:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن