تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدي: اميدوارم آن اشتباه عمدي نبوده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدی: امیدوارم آن اشتباه عمدی نبوده باشد
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: اميدوارم در بازي‌هاي آينده کميته داوران از داوران بهتر و چينشي قوي‌تر استفاده کند. چون بازي‌ها به نقطه حساس خود رسيده است و اشتباه کوچک مي‌تواند به ضرر يک تيم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت اظهار کرد: ما یک بازی حساس پیش رو داریم، خیلی خوشحال هستم که ذوب آهن به شرایطی رسیده که در مسابقات مهم بازی می‌کند و تیم و بچه‌های تیم این انگیزه را دارند که به موفقیت برسند و قطعاً این امر اتفاقی نیست و در این راستا زحمات زیادی کشیده شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه ما در دو بازی قبل نتوانستیم برنده شویم و این تا حدودی کار ما را سخت کرد و امیدوارم فردا امتیاز بازی را کسب کنیم. ما باید در مسابقه فردا پرتلاش و با تمرکز بسیار بازی کنیم، هم تیم نفت بسیار شرایط خوبی دارد و هم تیم ما، هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ فنی.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم و بچه‌های ما بسیار آماده و سرحال هستند، محروم فقط حسن زاده و مصدوم اکبر ایمانی، فرهادی و عباسی را داریم و امیدوارم که نبود این بازیکنان به تیم لطمه نزند، در بازی فردا به جای این چند غایب از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم که تجربه خوبی برای آنها می‌شود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اشتباه داوری در دیدار با استقلال که منجر به اعلام یک پنالتی برای تیم حریف شد گفت: در بازی قبل همه از تصمیم داوری تعجب کردند و آقای حق وردی داوری خوبش را با آن صحنه زیر سوال برد و امیدوارم که فقط یک اشتباه داوری باشد نه چیز دیگر، امیدوارم در بازی‌های آینده کمیته داوران از داوران بهتر و چینشی قوی‌تر استفاده کند. چون بازی‌ها به نقطه حساس خود رسیده است و اشتباه کوچک می‌تواند به ضرر یک تیم باشد.

وی افزود: نبود مسعود حسن زاده می‌تواند به ضرر تیم ما باشد و به خاطر این مجبور به تغییر سیستم شدیم و فردا از بازیکنی به جای او استفاده می‌کنیم که بتواند جای خالی حسن زاده را پر کند. حسن زاده در ضربات ایستگاهی بسیار خوب کار می‌کرد که ما در تمریناتمان به خاطر نبود این بازیکن با بازیکنان دیگر تمرینات سخت ایستگاهی کار کرده‌ایم، امیدوارم که نبود این بازیکن لطمه ای به این تیم نزد و باید در بحث دفاعی دقت بیشتری کنیم.


1394/01/26 19:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن