تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ویژه: 23مرد مشترک پرسپولیس و سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش ویژه: 23مرد مشترک پرسپولیس و سپاهان
پرسپولیس و سپاهان، در حالی به مصاف هم می‌ روند که به بازیکنان و مربیان مشترک این 2 تیم در طول تاریخ نفرات تازه ای اضافه شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی جعفرپور بازیکن امسال پرسپولیس، فرد سابق سپاهان و حسین فرکی سرمربی امروز سپاهان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس بوده است.


* 8 مرد مشترک امروز
محسن بنگر، محمد نوری و مهدی جعفرپور از پرسپولیس و رحمان احمدی، هادی عقیلی، شهاب گردان، خلعتبری و حسین فرکی از سپاهان سابقه حضور در تیم دیگر را دارند. در این بین، رحمان احمدی و خلعتبری ابتدا از سپاهان به پرسپولیس آمده و سپس به سپاهان برگشته اند.

* مربیان مشترک
در 2 تیم، مربیان مشترک زیادی داشته ایم. هر سه مربی، بازیکنان یا مربیان سابق پرسپولیس بوده اند که بعدها به سپاهان رفتند و یکی از آنها یعنی کرانچار، سپاهان را قهرمان لیگ و جام‌حذفی کرد. رضا وطنخواه و استانکو 2 مرد دیگر هستند. وطنخواه مثل حسین فرکی، بازیکن سابق پرسپولیس بود که تجربه مربیگری در تیم فوتبال سپاهان اصفهان را به دست آورد.

* بازیکنان سابق
احمدرضا عابدزاده اولین بازیکن مشترک بین 2 تیم و مهدی جعفری پورسرخی آخرین آنهاست، در این مدت جلال اکبری، جلال حسینی، جواد کاظمیان، ادموند بزیک، حمید مطهری مهرداد میناوند، عباس آقایی، داوود سیدعباسی، الونگ و ابراهیم توره مردان دیگر این عرصه هستند.

* تیم مشترک پرسپولیس و سپاهان
اگر بخواهیم یک تیم یازده نفره گلچین کنیم. قطعا احمدرضا عابدزاده را در دفاع، جلال حسینی، هادی عقیلی، محسن بنگر و میناوند را در دفاع، محمد نوری، خلعتبری، عباس آقایی و جواد کاظمیان را در خط میانی و ادموند بزیک و ابراهیم توره را در خط حمله به کار می‌ گیریم. برای چنین تیمی، استانکو قطعا می‌ تواند مربی برتر و برگزیده باشد.


1394/01/26 18:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن