تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803204422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی تراکتورسازی ـ سایپا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی تراکتورسازی ـ سایپا
مجید جلالی پس از یک فصل تلخ در تبریز دوباره به این شهر بازمی گردد. جالب اینکه او فصل پیش در همین بازی سایپا کار خود را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در هفته گذشته به سپاهان 2 ـ 1 باخت اما حفظ تساوی تا دقیقه 90 می‌ توانست آنها را صدرنشین کند. آنها حالا با توجه به احتمال از دست دادن امتیاز نفت در اصفهان فقط برای پیروزی به تبریز می‌ آیند و البته جلالی به دنبال اثبات چیزی است که در تبریز موفق به نمایش آن نشد.

* تراکتورسازی با 47 امتیاز دوم است اما بهترین تفاضل گل را دارد، بنابراین با یک برد، به شرط پیروز نشدن نفت‌تهران به صدرجدول می‌ رود. این، لحظه ای است که هواداران این تیم پرطرفدار مدت هاست که انتظارش را می‌ کشند.

* سایپا، با 37 امتیاز هفتم است. بنابراین اگر تراکتورسازی را ببرد و ذوب‌آهن در اصفهان به نفت ببازد قادر است به رتبه پنجم صعود کند و کورسوی امید برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کند.

* دو تیم در روز 11 مهرماه بازی رفت را برابر هم انجام دادند که تراکتورسازی در کرج، میزبان را با نتیجه یک ـ صفر شکست داد.همچنین این دو تیم در جام‌حذفی هم به مصاف هم رفتند و تبریزی ها بار دیگر این بار در ضربات پنالتی برنده شدند. اما سومین بازی نارنجی ها و قرمزها سخت ترین و حساس ترین آنهاست.

* هفته گذشته سایپا 3 ـ صفر صبا را برد و بهترین نتیجه هفته را به دست آورد. شاگردان جلالی در ابتدای نیم فصل هم در تبریز با نتیجه 3 ـ 2 گسترش فولاد را شکست داده اند و بنابراین با روحیه به این شهر می‌روند، اگرچه تراکتور به مدد هواداران فقط به پیروزی می‌ اندیشد.

* تراکتورسازی در اصفهان 2 ـ یک به سپاهان باخت، آنها گل اول را زده و شانس زیادی برای موفقیت داشتند. اما با شکست مقابل سپاهان مدعی، تنها دلخوشی آنها 17 گله شدن ادینهو و آقای گل شدن قطعی او شد. ادینهو در بازی مقابل سایپا وعده گلزنی داده است.

* سعید آقایی، خالد شفیعی و فرشاد احمدزاده بازیکنان محروم تیم تراکتورسازی در بازی برابر سایپا هستند. البته سایپا هم یک بازیکن محروم دارد که بازیکن مورد اشاره روزبه شاه علیدوست است.

* تراکتورسازی در حالی هفته گذشته به سپاهان باخت که قبل از آن در 5 بازی متوالی صاحب پیروزی شده بود. تونی اولیویرا که در تبریز در همه مسابقات (به جز یک تساوی مقابل الاهلی عربستان) برنده شده، باز هم می‌ خواهد پیروزی را در آغوش بگیرد.

* سایپا در 3 بازی اخیر 7 امتیاز گرفته و بهترین تیم سه هفته اخیر مسابقات لیگ‌برتر است.

* سایپا از بهمن 88، طی 9 بازی متوالی از پیروزی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی بازمانده است. تبریزی ها امیدوارند این روند ادامه داشته باشد.

* سرمربی تیم سایپا یعنی مجید جلالی سال گذشته سرمربی تراکتورسازی بود که در میانه فصل، جای خود را به سرمربی امروز تراکتورسازی یعنی همین تونی اولیویرا داد. تونی در سبکی مربیگری می‌کند که همواره مورد انتقاد مجید جلالی و همفکران او بوده است.


1394/01/26 19:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن