تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816339964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: بازی با نفت.م.س را کوچک نمی‌دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچیچ: بازی با نفت.م.س را کوچک نمی‌دانیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان را کوچک نمی‌دانیم.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: من بازی رفت را با توجه به اتفاقاتی که در آن افتاد، نمی‌توانم فراموش کنم و این برای ما انگیزه است. امیدوارم نه هواداران‌مان و نه بازیکنان‌مان این مسائل را فراموش نکرده باشند. آنجا اتفاقات عجیب و غریبی افتاد.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه بازی فردا را کوچک نمی‌دانیم و تا اینجا تیم ما به راحتی تیم‌های دیگر را شکست نداده است. با توجه به تجزیه و تحلیلی که از تیم نفت داشته‌ایم این تیم را بسیار منسجم و خوب دیده‌ام. نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس به تساوی دست پیدا کرد و مقابل استقلال تهران بر سر یک اشتباه گل خورد و در مقابل نفت تهران هم بر اثر اشتباه داوری بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: مسلم این است که تیم نفت قابل احترام است ولی تیم ما برای اینکه در مسیر قهرمانی قرار بگیرد به سه امتیاز نیاز دارد.

وی درباره غایبان تیمش در این دیدار عنوان کرد: مهرداد جماعتی به دلیل مصدومیت به بازی فردا نمی‌رسد. مهدی بدرلو هم مصدوم است ولی امروز وضعیت او مشخص می‌شود. خوشبختانه محروم هم نداریم و باید بگویم خالدی و وکیا هم در جمع ما قرار می‌گیرند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به روندی که در تیمش داشته آیا امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است؟ خاطرنشان کرد: چیزی که روی آن تمرکز می‌کنم بازی فردا است و هیچ چیزی را پیش‌بینی نمی‌کنیم. ما زیاد به این مسئله ساده نگاه نمی‌کنیم و نگاه‌مان جدی است و منتظریم که از فرصت‌ها استفاده کنیم. باید بگویم ما از تمام لحظاتی که به دست می‌آوریم استفاده بهینه را می‌کنیم ولی گام به گام و بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکزمان روی هر بازی است.

وی افزود: ما تاکنون بازی‌های بزرگی انجام داده‌ایم و چند بازی بزرگ دیگر را هم پیش رو داریم که از فردا مجددا ادامه پیدا می‌کند. بر این اساس به بازیکنان خودم هشدار داد‌ه‌ام که بازی را جدی بگیرند و نباید جای هیچ لغزشی در بازی‌شان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به روندی که تیمش داشته آیا باز هم انتظار از تیم بالاتر رفته و این شرایط برای او سخت نیست گفت: مهم این است که افت و خیز داشته‌ایم ولی تسلیم نشده‌ایم و این خصلت خوبی است. بازیکنان ما جای هیچ گونه بهانه‌ای نداده‌اند هرچند که با توجه به مشکلاتی که داشتیم کادر فنی و بازیکنان می‌توانستند بهانه‌ هم بدهند ولی باید بگویم در نهایت چیزی که سخت‌تر است شیرین‌تر هم هست.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که آیا همچنان می‌خواهد در دو جبهه بجنگد و فکر نمی‌کند این موضوع باعث مصدومیت بازیکنان است؟ گفت: من فردی هستم که زیاد اهل این محاسبات نیستم ولی دوست دارم از فرصت و امکانات استفاده کنم و سعی می‌کنم روی هر دو جبهه متمرکز شوم حق با شماست ولی ممکن است در این میان مصدومیت و محرومیتی به وجود بیاید ولی برای موفقیت تیم از هرفرصتی استفاده می‌کنم.


1394/01/26 18:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن