تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریزی: ذوب آهن صددرصد سهمیه می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تبریزی: ذوب آهن صددرصد سهمیه می‌گیرد
هافبک سبزپوشان اصفهان می‌ گوید اگر می‌ خواهند سهمیه را بگیرند و همچنان مدعی باقی بمانند، باید حتما سه امتیاز بازی فردا را بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی در مورد دیدار پیش رو با نفت‌تهران گفت: صددرصد برای پیروزی به میدان می‌ رویم، نفت تیم بسیار خوبی است. قطعا بازی بین دو تیمی که مدعی هستند جذاب از آب در می‌ آید ما هیچ جای اشتباهی نداریم زیرا امسال باید حتما سهمیه بگیریم.

او در مورد عدم نتیجه گیری شان در دو بازی اخیر ادامه داد: گسترش که کاملا دفاعی بازی می‌ کرد و کاری از دست ما برنمی آمد و در مورد بازی با استقلال هم باید بگویم گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال آن هم در آزادی چیزی کمی نیست ولی به جبران این دو بازی نفت را شکست می‌دهیم.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد حساسیت های مخصوص به این دیدار نظرش را اینگونه بیان کرد: این بازی از هر جهت حساس است و برای هر دو تیم 6 امتیازی محسوب می‌ شود زیرا قرار است در جام‌حذفی هم مقابل نفت بازی کنیم و قطعا روی جدول لیگ هم تاثیر زیادی دارد. از طرف دیگر آقای گل‌محمدی شناخت زیادی روی نفت دارد و همه این ها انگیزه بچه ها را بالا می‌ برد.

هافبک ذوب‌آهن با اشاره به اینکه حساب این بازی با فینال جام‌حذفی جداست، گفت: به نظر من این دو دیدار هیچ ربطی به هم ندارند و هر کدام از بازی ها شرایط خاص خودش را دارد.

تبریزی که میل بالای گلزنی در این دیدار را دارد، در این باره ادامه داد: دو هفته است که گل نزدم و خیلی انگیزه دارم که در چنین بازی ای پایم به گلزنی باز شود و به تیمم کمک کنم.

وی در پایان افزود: به نظر من کیفیت فوتبال لیگ که ما بازی می‌ کنیم باعث شده است که کارشناسان بگویند ما از سایر مدعیان بیشتر برای کسب سهمیه شانس داریم. شک نکنید که صددرصد امسال ذوب‌آهن سهمیه می‌ گیرد و با جایگاه خوب لیگ را به پایان می‌ رساند.


1394/01/26 14:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن