تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798591027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکي: در بازي فردا بازهم از روي دست برانکو تقلب خواهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵ب.ظ)
فرکي: در بازي فردا بازهم از روي دست برانکو تقلب خواهم کرد موج - سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: موضوع خلعتبري يک موضوع درون خانوادگي است و در بازي مقابل پرسپوليس بازهم از روي دست برانکو تقلب خواهم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين فرکي، سرمربي سپاهان در نشست خبري پيش از ديدار مقابل پرسپوليس در خصوص اين بازي گفت: در مقطعي مقابل پرسپوليس بازي داريم که تقريبا اين ديدار نسبت به ديدارهاي گذشته دو تيم متفاوت‌تر خواهد بود و خيلي‌ چيزها نسبت به نيم فصل اول تفاوت کرده است.
وي ادامه داد: در اين بازي که دومين تجربه من با سپاهان مقابل پرسپوليس است به نحوي است که در بازي اول من تازه کارم را با سپاهان آغاز کرده بودم و هنوز خيلي چيزها مشخص نشده بود. در پرسپوليس هم حميد درخشان تازه مسئوليت پرسپوليس را برعهده گرفته بود و خوشبختانه بازيکنان ما توانستند با ارائه يک بازي خوب در ديدار رفت در دقايق پاياني يک گل بزنند و پرسپوليس را شکست دهيم.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان افزود: اکنون هم کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس با تغييراتي مواجه شده و البته درگير مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نيز هستند. اين موضوع براي من جاي خوشحالي دارد که پرسپوليس توانسته در آسيا موفقيت کسب کند و اين پيروزي‌ها را به آنها تبريک مي‌گويم. اکنون هم حضور برانکو در پرسپوليس شرايط اين تيم را تغيير داده و به نظرم حضور اين مربي بعد از عقد قرارداد روي نيمکت پرسپوليس اتفاق جديدي است که ما با آن مواجه شده‌ايم.
فرکي سپس در ادامه اين نشست اشاره اي به نتايج نه چندان خوب پرسپوليس داشت و تصريح کرد: پرسپوليس نسبت به آسيا در ليگ شرايط خوبي نداشته و جايگاه واقعي اين تيم در اين جاي جدول نيست. اين موضوع با اتفاقات مديريتي و کادر فني که دچار تغييرات زيادي شده باعث شده پرسپوليس را از جايگاه واقعي‌اش دور کند و با توجه به اين شرايط بازي فردا براي ما نسبت به پرسپوليس اهميت بيشتري دارد. ما تيم ميهمان هستيم و نياز به پيروزي داريم و اما از طرف ديگر مي‌دانيم که پرسپوليس با روحيه خوب و انگيزه‌اي که هواداران اين تيم به بازيکنان مي‌دهند مقابل ما ظاهر خواهند شد و شرايط امروز آنها در ليگ هم متفاوت شده است. مهم‌تر از همه انگيزه خوبي است که پرسپوليسي‌ها دارند اما فراموش نکنيد که ما هم سپاهان هستيم و حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.
وي ادامه داد: ما هم سپاهان هستيم. تيمي با افتخارات زياد که بايد جايگاه‌مان را در جدول حفظ و ارتقا دهيم. تمام اين مواردي که گفتم باعث مي‌شود تا اهميت بازي زياد شود. ما هم تلاش مي‌کنيم و براي پيروز شدن به ميدان مي‌رويم، البته من به همه رقبا از جمله پرسپوليس هميشه احترام قائل هستم اما مي‌خواهيم پيروز شويم.
فرکي در پاسخ به اين سوال که چرا سپاهان در نيم‌فصل دوم فراز و نشيب‌هاي فراواني داشته است، گفت: اين مساله کاملا طبيعي است و من نمي‌خواهم در حال حاضر زياد وارد جزئيات آن شوم، چون خارج از بحث کنفرانس است اما اين فراز و نشيب‌ها با توجه به تغيير و تحولاتي که در فصل رخ مي‌دهد ممکن است براي هر تيمي اتفاق بيفتد. ما در نيم فصل دوم و در 3،4 بازي مي‌توانستيم نتايج بهتري بگيريم اما اين اتفاق نيفتاد و کار خودمان را سخت کرديم.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان ادامه داد: مسلما فراز و نشيب دلايل خاص خودش را دارد که يکي از آنها اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني است اما ما مي‌خواهيم مانند بازي گذشته‌مان مانند تراکتورسازي 3 امتياز را بگيريم اميدوارم در آينده فراز و نشيب کمتر باشد و اين مساله مي‌تواند با توجه به شناخت من از سپاهان اتفاق بيفتد.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه چرا محمدرضا خلعتبري سپاهان را در بازي با پرسپوليس همراهي نمي‌کند و آيا قرار است اين بازيکن از جمع زردپوشان کنار گذاشته شود، تاکيد کرد: خيلي بنا ندارم راجع به اين مساله صحبت کنم چون اتفاق خاصي نيفتاده، آن هم از نگاه من که اصلا با حاشيه ميانه‌اي ندارم. خلعتبري نسبت به من هميشه لطف داشته و اين مساله از گذشته تا به الان وجود داشته است اما در حال حاضر او همراه ما نيست به دليل اينکه يک مقدار احساس کردم شايد براي بازي با پرسپوليس از نظر ذهني تمرکز نداشته باشد.
فرکي در ادامه ضمن اعلام اين مساله که خلعتبري از نظر فني يکي از بازيکنان خوب ايران است افزود: خلعتبري با ما نيست و اين تصميمي است که من شخصا گرفتم، مشکلي که براي خلعتبري به وجود آمده همين الان ممکن است براي بازيکنان ديگر در باشگاه‌هاي ديگر هم وجود داشته باشد اما چون آنها بازيکنان معمولي هستند و ملي‌پوش نيستند در مورد آن صحبت نمي‌شود و به خلعتبري بيشتر پرداخته مي‌شود، از نظر من موضوع خلعتبري يک مساله معمولي و درون خانوادگي است که در آينده حل مي‌شود.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: خلعتبري در جمع ما نيست و اين تصميمي است که من به خاطر خودش، تيم و خودم گرفتم، من به او علاقه زيادي دارم و حتي اين مساله را در جلسه تيم هم گفته‌ام، اميدوارم بعد از بازي با پرسپوليس و با صحبت‌هايي که انجام مي‌دهيم اين مساله را حل کنيم. من اميدوارم در آينده خلعتبري بهتري با تمرکز بهتري در اختيارم خواهد بود. باز هم تاکيد مي‌کنم چون حريف فرداي ما پرسپوليس است نگاه‌ها به موضوع خلعتبري زياد شده اما واقعا مساله خاصي نيست.
وي ادامه داد: موضوع خلعتبري نه انضباطي و نه اخلاقي است و يک مساله معمولي است، بازيکن درخواست‌هايي از باشگاه دارد و حتما درخواست‌هاي او را اجابت مي‌کند و مشکل حل مي‌شود، مسلما خلعتبري در آينده به ما کمک مي‌کند تا چند گام آخر در ليگ را محکم برداريم.
فرکي در پاسخ به اين سوال که با توجه به شناخت سرمربيان دو تيم از يکديگر بازي فردا به صورت شطرنج‌گونه برگزار خواهد شد، يا نه گفت: ابتدا بايد از برانکو به خاطر لطفي که نسبت به من در برنامه 90 داشت تشکر کنم و بايد بگويم اين موضوع از سوي من نسبت به او نيز وجود دارد و بسيار خوشحالم که برانکو بار ديگر به فوتبال ايران برگشته است و مي‌توانيم او را از نزديک ببينيم. تمام خاطرات خوش تيم ملي با ديدن برانکو براي ما تداعي مي‌شود، هر چند در اين خصوص برخي افراد نسبت به برانکو کم‌لطفي دارند ما حق مطلب را در خصوص برانکو به خوبي ادا نکرديم و به نظرم در قبال او کم‌لطفي شده است.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان افزود: با اتفاقاتي که در فوتبال ما رخ داد و شرايطي که در آن زمان بود، به نظرم برانکو نتايج بسيار درخشاني با تيم ملي گرفت اما رفتاري که با او شد عکس اين اتفاق بود. برانکو بعد از جام جهاني غريبانه از تيم ملي رفت و اکنون بعد از 9 سال به ايران آمده است، خوشحالم که او با شخصيتي خوب، متين و بردبار به ايران برگشته و مي‌خواهد کارش را دنبال کند.
وي با بيان اين جمله که در بازي فردا بايد به دو طرف قضيه نگاه کرد و يک طرفه نبايد قضاوت کنيم، اظهار داشت: برانکو تازه به تيم آمده و همان طور که خودش هم گفته هنوز به صورت کامل روي تيم تسلط ندارد اما به نظرم برانکو در فوتبال ما امتحانش را پس داده و حتي در تيم‌هاي مختلف کشورهاي ديگر نيز کارنامه قابل قبولي دارد. به نظرم با فرصت بيشتري که برانکو در اختيار دارد بايد در خصوص او قضاوت کنيم و به اين مربي اجازه داده شود تا افکارش را در پرسپوليس پياده کند.
فرکي خاطرنشان کرد: به شخصه خيلي چيزها از جمله مسائل اخلاقي، فرهنگي و فني را از برانکو ياد گرفته‌ام، در بازي فردا هم از روي دست برانکو تقلب خواهم کرد و چيزهايي که از او و خيلي از مربيان ديگري که ياد گرفته‌ام را در تيم پياده خواهم کرد. مربياني همچون حسن حبيبي، حشمت‌الله مهاجراني، همايون شاهرخي و لطفي که افتخار شاگردي آنها را دارم و اميدوارم بتوانم در بازي فردا امتحانم را به خوبي به برانکو پس بدهم.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان ادامه داد: به عنوان شاگرد، دوست و رفيق برانکو که در اين مدت هم از او بي‌خبر نبودم و با هم در ارتباط بوديم، مي‌خواهم امتحانم را به او پس بدهم، البته در بازي فردا نقش اصلي را بازيکنان ايفا خواهند کرد چرا که آنها بايد نقشه‌ها را اجرايي کنند و اميدوارم ما اجراي خوبي داشته باشيم. در پايان هم مطمئنا رفاقت بسيار خوبي با حريف خواهيم داشت که در کنارش رقابتي سالم نيز خواهيم داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن