تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804222020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیانوش رستمی:مردم دعایم کنند/نتیجه نگرفتیم،حسین توکلی را نکوبید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کیانوش رستمی:مردم دعایم کنند/نتیجه نگرفتیم،حسین توکلی را نکوبید ورزش > دیگر ورزشها - ملی پوش وزنه برداری ایران می گوید هیچ قولی برای گفرتن مدال طلا در مسابقات وزنه برداری آمریکا نمی دهد.

مرتضبی رضایی- خبرگزاری خبرآنلاین؛کیانوش رستمی همیشه دلش برای وزنه‌‌برداری سوخته. این را می‌شود از حرف‌هایی که می‌زند به راحتی تشخیص داد. او یک‌جورهایی خودش را مسئول می‌داند. مسئول در قبال خواسته‌های مردم. پس از طلایی که در مسابقات قهرمانی جهان گرفت حالا همه از او انتظار دیگری دارند، حتی اگر اردوهای تیم‌ملی دیر شروع شده باشد و...  البته خود كيانوش كه پرمدال‌ترين وزنه‌بردار ايران است تمريناتش را از مدت‌ها قبل شروع كرده و مي‌گويد كه آماده است: «نه تنها من، بلكه بقيه ملي‌پوشان هم تمرينات خودشان را شروع كرده‌اند و تقريباً همه به مرز آمادگي رسيده‌اند.» با رستمي گپ كوتاهي زديم تا از او درباره شرايط خودش، اردوي تيم‌ملي، مسابقات جهاني و البته حسين توكلي كه به تازگي سرمربي تيم‌ملي وزنه‌برداري شد، سؤال كنيم. كيانوش حرف‌هاي جالبي زد كه خواندن آن خالي از لطف نيست. يكي از نگراني‌هاي تو اين بود كه چرا اردوي تيم‌ملي وزنه‌‌برداري آغاز نشده بود؟
ما كه خودمان تمرين مي‌كرديم. البته من و بقيه بچه‌ها بايد نگران باشيم. فكر نمي‌كني همين حالا هم شروع اردوها دير باشد؟
اگر از من مي‌پرسيد مي‌گويم خيلي دير شده است. اميدوارم فقط اتفاق‌هاي خوبي بيفتد. كمتر از 6 ماه به مسابقات جهاني باقي‌مانده است و هنوز هيچ كاري نكرده‌ايم. براي مسابقاتي به اين مهمي بايد حداقل 10 ماه زمان داشته باشيم اما باز خوب است كه اردوها از امروز شروع مي‌شود و مي‌توانيم حداقل تمركز بگيريم و ديگر نگران اين كار نباشيم. با اين شرايط مي‌توان اميدوار بود كه تيم‌ملي نتايج خوبي در رقابت‌هاي جهاني به ‌دست بياورد؟
فكر مي‌كنم مسئولان و مردم با اين شرايط بايد كمي سطح توقع خودشان را پايين بياورند. در اين مدت هيچ اقدامي انجام نشده كه حالا مسئولان بخواهند توقع مدال داشته باشند. من كه خودم نمي‌توانم قولي بدهم. اما اينجا بحث مردم است. هرقدر هم كه بگويي قول مدال نمي‌دهي اما آنها... 
قبول دارم. به همين دليل كار من خيلي سخت است اما واقعاً شرايط خوب نيست. شايد بتوانيم مدال بگيريم اما نمي‌شود از حالا قول مدال طلا را داد. نظرت درباره حسين توكلي چيست؟ فكر مي‌كني او بتواند در تيم‌ملي موفق باشد؟
من مي‌گويم نبايد از او توقع زيادي داشت. نبايد حسين توكلي را قرباني كرد. ايشان سرمربي است و تيم را هم تازه تحويل گرفته است. اگر خداي ناكرده در اين مسابقات نتيجه بدي گرفتيم كسي نبايد اين ناكامي را بر گردن او بيندازد. البته خدا را شكر بچه‌ها وضعيت بدني‌شان خوب است و خودشان تمرينات‌شان را شروع كرده‌اند. ما تمام تلاش خودمان را مي‌كنيم و اميدوارم موفق شويم. رابطه وزنه‌برداران با حسين توكلي كه بد نيست؟!
نه خدا را شكر. من نمي‌خواهم بحث را به گذشته بكشانم. ما با هيچ‌كس مشكلي نداشتيم و نداريم. بنده خودم شاگرد حسين توكلي بودم. قبلاً افراد ديگري با ما مشكل داشتند. خاطرات خيلي خوبي نيست كه بخواهم به آن زمان برگردم. ما اميدواريم كه با حسين توكلي بتوانيم روزهاي خوبي را تجربه كنيم. فكر مي‌كني كادرفني فعلي با وجود اينكه فدراسيون هنوز رئيس ندارد به كارش ادامه مي‌دهد؟
فكر مي‌كنم همين‌طور باشد. قرارداد توكلي با فدراسيون تا المپيك برزيل است. راستي شنيده‌اي كه حسين رضازاده براي حضور در انتخابات مجوز گرفت؟
بله. فرقي براي تو نمي‌كند؟
نه، من كار خودم را مي‌كنم. هركس كه رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري مي‌شود بايد به اين تيم كمك كند. براي خود من فرقي ندارد كه چه كسي رئيس باشد. من فقط اميدوارم بتوانم در مسابقات جهاني دل مردم را شاد كنم. اميدوارم آنها هم بنده را كمك كنند تا اين اتفاق بيفتد. از همه مردم مي‌خواهم كه من را كمك و دعا كنند تا همه ملي‌پوشان در اين رقابت‌ها موفق باشند.     251 41

کلید واژه ها: فدراسیون وزنه برداری -




چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 12:20:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن