تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر اتاق بازرکانی در کربلا شرایط سرمایه گذاری را تسهیل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: کشاورز قاسمی در گفتگو با مهر:
دفتر اتاق بازرکانی در کربلا شرایط سرمایه گذاری را تسهیل می کند

قزوین


شناسهٔ خبر: 2534722 چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
استانها > قزوین

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: راه اندازی دفتر اتاق بازرگانی و نظام مهندسی در کربلا زمینه توسعه صادرات و شرایط سرمایه گذاری در کشور عراق را تسهیل می کند که باید از این فرصت بخوبی استفاده کرد.   علیرضا کشاورز قاسمی در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی استان در کربلا در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به کربلا اظهارداشت: هدف از راه اندازی دفتر اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی استان قزوین در کربلا ارائه خدمات مناسب از جمله مشاوره حقوقی و سرمایه گذاری با هدف استقرار و ثبت شرکت های استان در کربلا و دیگر استانهای عراق است.وی افزود: بازاریابی و توسعه تجارت جهت شرکت های تولیدی، بازرگانی و خدمات فنی و مهندسی، جمع آوری اطلاعات مربوط به مناقصات در حوزه زیرساختهای برق، آب، راه و ساختمان، در اختیار قراردادن آن به پیمانکاران خصوصی و انجام مساعدت لازم جهت موفقیت در انعقاد قراردادها از دیگر اهداف راه اندازی این دفتر بازرگانی در کربلاست.
قزوین
رئیس اتاق بازرگانی قزوین تصریح کرد: همچنین مساعدت در ایجاد نمایشگاه و فروشگاههای دائمی در بخش های مواد غذایی و مصالح ساختمانی با مشارکت بخش خصوصی قزوین و بخش خصوصی کربلا به منظور عرضه مستقیم کالاهای ایرانی با کیفیت تضمین شده و نیز شناسایی زمینه های همکاری بخش خصوصی در حوزه خدمات از جمله آی تی و ارائه به بخش خصوصی توانمند استان و مساعدت در انعقاد قرارداد با راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق از دیگر اموری است که امیدواریم در دفتر محقق شود.کشاورز قاسمی یادآورشد: بررسی و مطالعه طرح احداث شهرک صنعتی صنایع کوچک در کربلا در صورت داشتن توجیه اقتصادی، بررسی و مطالعه کشت برون مرزی توسط بخش خصوصی قزوین با توجه به وجود آب مناسب و اراضی حاصلخیز اطراف کربلا، پیگیری واگذاری زمین برای برپایی نمایشگاه دائمی قزوین در عراق نیز در دستور کار این نمایندگی قرار گرفته است.
قزوین
وی گفت: با توجه به فراهم بودن شرایط برای توسعه روابط تجاری با کشور عراق باید بازرگانان و تجار استان این فرصت را غتیمت بشمارند و فعالیت های صادراتی خود در کشور عراق بویژه شهرهای مهم آن را مورد توجه جدی قرار دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن