تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گيلان ميزبان هيات دولت و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۲۰ق.ظ)
گيلان ميزبان هيات دولت و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي موج - گيلان؛ امروز مفتخر به ميزباني از رييس جمهور و هيات دولت در پانزدهمين سفر دولت تدبير و اميد است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر روحاني تا ساعاتي ديگر به گيلان سفر مي‌کند و با برنامه‌هاي ديگر به تدابير ارزشمند، اميد و نشاط را براي گيلانيان به ارمغان مي‌آورد.
مردم گيلان در جاي‌جاي اين استان با حضور پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبير و اميد بار ديگر بر دفتر خاطرات اين مرزوبوم، نقشي ماندگار رقم خواهند زد.
بازديد از طرح‌ها و تأسيسات گردشگري و طرح‌هاي مرتبط با آن از برنامه‌هاي مهم رياست محترم دولت و هيأت همراه در اين سفر خواهد بود.
ديدار با سرمايه‌گذاران به‌منظور مرتفع نمودن مشکلات و موانع سرمايه‌گذاري از ديگر برنامه‌هاي سفر هيات دولت با شعار دولت تدبير و اميد حمايت از سرمايه‌گذاران و کاهش تنگناهاي قانوني و اقتصادي براي آنان است.
همچنين مسعود سلطاني فر رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري بعد از حضور در ورزشگاه عضدي به شهرستان املش سفر مي‌کند و بعد از بازديد از طرح‌هاي گردشگري؛ با مردم اين شهرستان ديدار کرده و در برنامه‌هاي ديگري همچون گلباران مزار شهدا و جلسه شوراي اداري شهرستان املش حضور خواهد يافت.
وي بعدازاين به شهرستان رودسر سفر مي‌کند و ويژه‌برنامه‌هايي را در آن شهرستان خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن