تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلگری: باید در موناکو هم به گل برسیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آلگری: باید در موناکو هم به گل برسیم
ماسیمیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل موناکو عنوان کرد که شکی ندارد در بازی برگشت هم تیمش به گل خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس با تک گل آرتورو ویدال از روی نقطه پنالتی موفق شد 1-0 موناکو را شکست دهد. آلگری از نتیجه خوشحال بود ولی به نظرش اختلاف یک گل، برای صعود به دور بعد کافی نیست.
او گفت:" نتیجه خوبی گرفتیم. حالا کمی نسبت به حریف برتری داریم ولی بازی برگشت آسان نخواهد بود. حالا حریفان را بهتر می‌شناسیم. آنها خیلی خوب و سازمان یافته در دفاع ظاهر می‌شدند و در حمله، مهاجمین قدرتمند و تکنیکی دارند که می‌تواند برای حریف خطرسازی کنند. سعی کردیم سریع بازی کنیم. این شانس را داشتیم که بازهم به گل برسیم ولی در ضربات پایانی دقت نداشتیم. بازی خوبی بود، نتیجه ی خوبی به دست آوردیم. موناکو بهترین دفاع لیگ قهرمانان و لیگ فرانسه را دارد بنابراین گلزنی مقابل آنها کار سختی است. من خیلی خوشبین هستم ولی باید در موناکو گلزنی کنیم."



1394/01/26 09:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن