تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803088301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداردسازي خدمات تورهاي گردشگري پايتخت براي استمرار در طول سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۵۱ب.ظ)
دبير شورايعالي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي شهرداري تهران اعلام کرد: استانداردسازي خدمات تورهاي گردشگري پايتخت براي استمرار در طول سال موج - دبير شورايعالي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي شهرداري تهران از برگزاري دويست و شصت و پنجمين جلسه اين شورا به رياست حجت الاسلام والمسلمين امرودي خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورا تمامي خدمات ارائه شده در تورهاي گردشگري براي استمرار ارائه به شهروندان در طول سال، تعريف و استانداردسازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اکبر کاظم‌زاده ضمن اعلام اين خبر، اظهار داشت: دويست و شصت و پنجمين نشست شوراي عالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران با حضور علي‌محمد نائيني قائم‌مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و ساير اعضاي حقيقي و حقوقي و بر اساس دستور جلسه ارائه اخبار و رخدادهاي فرهنگي و اجتماعي، ارائه گزارش عملکرد سال 1393 شوراي عالي فرهنگي و اجتماعي و ارائه گزارش عملکرد گردشگري نوروزي شهر تهران در سالن کنفرانس ساختمان معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزار شد.
وي افزود: در اين نشست رئيس و اعضاي شوراي عالي فرهنگي و اجتماعي از زحمات و خدمات ارزشمند تمامي دست‌اندرکاران طرح استقبال از بهار فاطمي و گردشگري نوروزي از جمله معاونت خدمات شهري، معاونت حمل و نقل و ترافيک، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي، سازمان زيباسازي، مديريت ميدان امام حسين، ادارات کل امور ايثارگران، فرهنگي، سلامت، خانه شهرياران جوان، مناطق 22 گانه و دست‌اندرکاران جشن روز جمهوري اسلامي ايران (12 فروردين) به‌ويژه مجموعه اراضي عباس‌آباد، برج ميلاد، باغ‌موزه قصر و بوستان جوانمردان و همچنين موزه دفاع مقدس و مناطق 22 گانه در اعزام منظم کاروان‌هاي راهيان نور تقدير و تشکر به عمل آوردند.
دبير شوراي عالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران با اشاره به مهم‌ترين مصوبات اين شورا اظهار داشت: بنا شد شوراي راهبردي سلامت شهري تشکيل و موضوع همايش بين‌المللي سلامت در دستور کار اين شورا قرار گيرد.
وي موضوع کارآفريني را از وظايف سازمان رفاه عنوان کرد و افزود: بر اساس مصوبه اين جلسه شورا بايد موضوع گردشگري از منظر توليد شغل و ثروت براي شهروندان، موردتوجه قرار گيرد.
کاظم‌زاده اعلام کرد: همچنين مقرر شد در خصوص گردشگري شهر تهران ضروري است اقداماتي چون تعريف و استانداردسازي لازم براي تمامي خدمات ارائه‌شده در تورهاي گردشگري، تعريف حمل و نقل ويژه گردشگري با استانداردهاي مشخص و براي گروه‌هاي مختلف براي استمرار ارائه اين خدمات در طول سال، اطلاع‌رساني خدمات ويژه گردشگري و جاذبه‌هاي شهر تهران و تعريف و استانداردسازي امکانات موردنياز مراکز مختلف گردشگري شهر تهران از سوي سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران انجام شود.
وي خاطرنشان ساخت: بر اساس مصوبه اين نشست، ازاين‌پس با همکاري اداره کل آموزش‌هاي شهروندي، برنامه‌هاي اجتماعي و فرهنگي معاونت‌ها و سازمان‌هاي مختلف شهرداري تهران به‌صورت دوره‌اي در جلسه شوراي عالي ارائه مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن