تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798729652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بین 135 تیم از 18 کشور جهان کسب مقام نخست مسابقات ربوکاپ آزاد ایران توسط تیمی مشترک از ایران خودرو تبریز و دانشگاه ایلخچی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در بین 135 تیم از 18 کشور جهان
کسب مقام نخست مسابقات ربوکاپ آزاد ایران توسط تیمی مشترک از ایران خودرو تبریز و دانشگاه ایلخچی
تیم مشترک رباتیک ایران خودرو تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی مقام نخست دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران را در لیگ ربات‌های انسان‌نما کسب کرد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام نخست مسابقات ربوکاپ آزاد ایران توسط تیمی مشترک از ایران خودرو تبریز و دانشگاه ایلخچی



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا صادقیان مدیرعامل ایران خودرو تبریز صبح امروز در مراسم تجلیل از اعضای تیم رباتیک ایران خودرو تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی اظهار داشت: اظهار کرد: ایجاد بسترهای ضروری برای حضور فعال دانشجویان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی ضروری است و باید بیش از پیش به این زمینه توجه کرد.
وی با بیان اینکه این شرکت در صدد تعامل با دانشگاه‌ها برای بهبود روابط علمی و فنی است، گفت: اعتقاد ما در این مجموعه خودروسازی بر مدیریت توزیعی است تا تمام سطوح با در اختیار داشتن اختیارات کامل اهداف پیش‌بینی شده را در سطح این مجموعه به خوبی پیش ببرند.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز افزود: حمایت از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی بخشی از این سیاست است تا زمینه برای حضور فکرهای خلاق و مبتکر در تحقق چشم‌اندازهای ترسیم شده برای آینده این شرکت امکان ظهور و بروز بیابند.
صادقیان تصریح کرد: توان افرادی مانند تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی می‌تواند در سطح تولیدات آینده این شرکت در بخش ربات‌های صنعتی خط تولید بدنه و رنگ و مونتاژ خودرو مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه پژوهش و تحقیقات اقدامات خوبی در کشورمان انجام شده و می شود اما متاسفانه امکان بهره‌مندی از این تحقیقات برای داخل به شکل مناسب فراهم نشده است که امیدواریم این اقدام ما پاسخی به بخش علمی کشور برای عینیت بخشیدن به استفاده از توان نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی یک کشور باشد.  
وی گفت: با تاکید بر استفاده از نخبگان و دانشگاهیان در صنعت خودروسازی برای تامین نیروی انسانی این شرکت با چند دانشگاه وارد بررسی جزئیات متقابل شدیم و با دانشگاهیان منطقه همکاری تنگاتنگ داریم.
صادقیان وجود قطب‌های علمی و صنعتی در آذربایجان شرقی را با در نظر گرفتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای این بخش‌ از عوامل ضرورت حرکت در این مسیر ارزیابی کرد.
وی وجود بسترهای مناسب دانشگاه آزاد ایلخچی را از دلایل انتخاب این دانشگاه برای همکاری با این شرکت عنوان و اضافه کرد: با امضای این تفاهمنامه مقرر شده بخشی از نیروی انسانی مجرب این دانشگاه برای ارتقای بهره‌وری نیروی صنعتی در این شرکت به کار گرفته شود.
وی تصریح کرد: نخبه‌پروری بهتر از نخبه‌یابی است و شرکت‌های خودروسازی باید برای پرورش نخبگان وارد عمل شوند تا هزینه‌های بسیار زیاد کشور در این صنعت به حداقل برسد.
محمد نریمانی‌راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی نیز در این آیین گفت: اغلب رشته‌های این دانشگاه فنی و مهندسی است و نزدیکی این دانشگاه به بخش‌های مهم صنعتی استان ظرفیت مناسبی برای همکاری با این بخش را ایجاد می‌کند.
وی افزود: دانشگاه آزاد ایلخچی در سال 90 در مسابقات بین‌المللی بتن سبک کره‌جنوبی و سال 92 در سازه‌های فلزی در سطح کشور مقام نخست را کسب کرد.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با مشاوره و مشارکت واحد فناوری اطلاعات شرکت ایران خودروی تبریز در این دور از مسابقات حضور داشت و مدیرعامل ایران خودروی تبریز با دریافت لوح سپاس از سوی ریاست دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفت. 
در این دوره از مسابقات که از 19 تا 21 فروردین ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور 135 تیم از 18 کشور جهان برگزار شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با مشارکت شرکت ایران خودروی تبریز توانست در لیگ ربات انسان‌نمای بزرگسال با غلبه بر حریفان خود جایگاه برتر را کسب کند.
تیم مشترک رباتیک ایران خودروی تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی متشکل از سعید سعیدوند، بهزاد سلمانی، معصومه جعفری، مهری غیبی، علیرضا کریمی، اکبر کوماری به سرپرستی مرتضی عباس‌زاده تشکیل یافته بود. انتهای پیام/60002/ع40

94/01/25 - 10:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن