تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804012285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی و برخی مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طراحی و برخی مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد
تنها چندی مانده به مراسم رسمی رونمایی از محصول هوشمند ال جی که قرار است در 28 آوریل برگزار شود، مشخصات LG G4 در سطح اینترنت منتشر شده است. از ویژگیهای بارز این هوشمند در اولین نگاه با ید به طراحی زیبای این هوشمند با قاب چرمی در پشت آن اشاره کرد که نمایی خاص و ویژه به آن بخشیده است.
کد خبر: ۴۹۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ - 13 April 2015


 
مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد
تنها چندی مانده به مراسم رسمی رونمایی از محصول هوشمند ال جی که قرار است در 28 آوریل برگزار شود، مشخصات LG G4 در سطح اینترنت منتشر شده است. از ویژگیهای بارز این هوشمند در اولین نگاه با ید به طراحی زیبای این هوشمند با قاب چرمی در پشت آن اشاره کرد که نمایی خاص و ویژه به آن بخشیده است. به گزارش «تابناک» بعد از آنکه شرکت های غول بازار اقدام به معرفی و رونمایی از هوشمند های جدید خود در سال 2015 کردند، اکنون نوبت ال جی است که از پرچم دار آینده خود که بسیاری انتظار آن را میکشند رونمایی کند. اما تفاوت کار ال جی در این است که این رونمایی را بسیار تدریجی و آهسته صورت میدهد و به مرور زمان مشخصات هوشمند خود را برای مشتریان آشکار میکند. در همین رابطه شب گذشته یک وب سایت متعلق به ال جی به شکل خیلی خلاصه اقدام به رونمایی و انتشار مشخصات این هوشمند کرده است:
مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد

پیش از این در خصوص ویژگیهای دوربین این هوشمند اطلاعاتی در دست بوده است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل با قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری. همچنین مشخص شده بود که این هوشمند از صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح QHD برخوردار است. اما سایر اطلاعات و مشخصات سخت افزاری این هوشمند به نظر همان هایی است که در رونمایی سال گذشته از نسخه G3 با آن مواجه بودیم به ویژه در خصوص نسخه نرم افزار و سیستم عامل آن. تنها مورد در این است که با توجه به مشکل حرارت بیش از حد پردازشگر Snapdragon 810 شاید ال جی در هوشمند جدید خود از مدل 808 یا 805 این پردازشگر استفاده کند. همچنین در خصوص حافظه رم گفته میشود که به احتمال زیاد ال جی خط سال گذشته خود یعنی ورود به بازار با دو حافظه 2 و 3 گیگابایت را برای رم در پی خواهد گرفت:
مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد

در خصوص طراحی این هوشمند باید گفت که متفاوت ترین حرکت ال جی را باید در طراحی هوشمند جدید خود دنبال کرد. در حالی که طراحی اساسی سری G ال جی همچنان در این هوشمند دیده میشود و در قاب جلو چیزی جز لوگوی ال جی و یک بلند گو ددیه نمیشود، همچنان همه دکمه های فیزیکی به قاب پشتی منتقل شده است. اما قاب پشت ال جی اکنون از یک قاب چرمی بسیار زیبا با رنگ های مختلف برای هوشمند جدید خود استفاده کرده است. استفاده از چرم در قاب پشتی البته بعد از آن صورت میگیرد که تجربه موفق موتورولا در استفاده از یک چنین قابی در Moto X برای ال جی الهام بخش بود و نکته مهمتر این که اکنون بر خلاف بسیاری از پرچم داران موجود در بازار، ال جی همچنان به رویه استفاده از باتری قابل جداسازی از گوشی پایبند مانده است:
مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد

ابعاد این هوشمند تقریبا ابعادی معمول برای یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچ است. 149.1 میلیمتر در 75.3 میلیمتر و ضخامت 8.9 میلیمتر. در حالی که این ابعاد نتوانسته است باریکترین گوشی هوشمند بازار را عرضه کند، اما این توان را به ال جی داده است که از یک باتری قدرتمند در هوشمند جدید خود بهره بگیرد. باتری با قدرت 3000mAh. سیستم عامل این هوشمند آنگونه که بر روی وب سایت متعلق به ال جی رونمایی شده، اندروید کیت کت یعنی 4.4.2 است اما در حالی که ال جی بروزرسانی اندروید نسخه 5 را برای بسیاری از هوشمند های فعلی خود در بازار ارائه کرده است، بعید به نظر میرسد که پرچم دار آینده خود را با نسخه ای قدیمی از اندروید روانه بازار کند. از دیگر قابلیت های این هوشمند باید به برخوردار ی از تکنولوژی NFC، شارژ به شکل وایرلس و همچنین قابلیت استفاده از پورت USB برای اتصال به عنوان HDMI اشاره کرد:
مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد

البته هنوز تقریبا دو هفته تا زمان رونمایی رسمی از این هوشمند باقی مانده است و شاید تعدادی از این مشخصات که اکنون رونمایی شده تا آن زمان تغییراتی به خود ببیند. باید منتظر ماند و دید که آیا هوشمند جدید ال جی قابلیت های نهایی خود را برای رقابت با غول های بازار و به ویژه سامسونگ Galaxy S6 به کار خواهد گرفت یا خیر.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن