تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادی‌فر: جیمی جامپ آشنای ما درآمد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حدادی‌فر: جیمی جامپ آشنای ما درآمد
کد خبر: ۴۹۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ - 13 April 2015


قاسم حدادی فر هافبک با تجربه ذوب آهن که در بازی های اخیر این تیم عالی کار کرده اعتقاد دارد گرفتن سهمیه از طریق لیگ برتر راحت تر است.


به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن بعد از بازی با استقلال گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:


پنالتی مشکوک بود


به نظر من بازی با استقلال خوب بود اما مساوی دردی از دو تیم دوا نکرد اما باز هم خداراشکر توانستیم بازی را مساوی کنیم و بازنده نبودیم. روی یک صحنه مشکوک گل خوردیم و حالا کارشناسان باید نظر بدهند که پنالتی بود یا نه. اما تا جایی که خودم دیدم برخوردی اتفاق نیفتاد. اما با اینکه عقب افتادیم گل زدیم و حتی می توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم.


می خواهیم در لیگ سهمیه بگیریم


ما کاری به تیم های دیگر نداریم و باید تیم خودمان را در جدول بالا بکشیم. ما در ادامه لیگ بازی های خیلی سختی داریم و هفته آینده باید با نفت تهران بازی کنیم که خیلی سخت است. البته نتایج دیروز هم در کار ما بی تاثیر نبود. ما می خواهیم صد در صد در لیگ سهمیه بگیریم چون مسیر بهتری است. فینال جام حذفی خیلی سخت است و دوباره باید با نفت بازی کنیم.


جیمی جامپ آشنای ما درآمد


جیمی جامپی که به داخل زمین آمده بود سر تمرینات ذوب آهن می آید و برای ما آشنا بود. او خیلی به فوتبال علاقه دارد و می گوید، استعداد زیادی در فوتبال دارد اما در باشگاه ما تست نداده و فقط تمرینات را نگاه می کند. یک بار هم در بازی سپاهان و پرسپولیس به زمین آمده بود و او را می شناختیم . او آشنای ما بود و در زمین او را نگرفتیم البته آمادگی بدنی خیلی بالایی هم داشت. به هر حال مردم می دانند می دانند چه کسی استعداد دارد و هر کسی هم مستحق باشد بالاخره به حقش می رسد.البته این جیمی جامپ ها عادی شده اند و دیروز هم در بازی پرسپولیس یک جیمی جامپ وارد زمین شد.


من نگفتم برای تیم ملی پیر شده ام


من نگفتم برای تیم ملی پیر شده ام چون هنوز می توانم بازی کنم و امیدوار هستم. من 31 سال سن دارم و اگر کادر فنی صلاح بدانند به تیم ملی دعوت می شوم. به نظر من ماندن کی روش صد در صد به صلاح فوتبال ما شد و من از ماندن او در ایران خوشحال شدم. محمدرضا خلعتبری هم به من لطف دارد که حمایت کرد. او هم آمادگی خیلی بالایی دارد و همانطور که او از دعوت نشدن من تعجب کرد من هم از نبودن او در تیم ملی تعجب می کنم.


باشگاه حرفه ای کار کرد


باشگاه ما کار حرفه ای انجام داد که پیشنهاد قرارداد سه ساله به آقای گل محمدی داد چون ایشان مربی جوان و بسیار خوب هستند که می توانند در ذوب آهن خوب کار کنند. آقا یحیی بازیکنان جوان خوبی به فوتبال ما معرفی کرده اند و امیدوارم امسال هم بتوانیم در کنار هم سهمیه بگیریم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن