تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمي مشاور وزير تعاون در امور رفاهي منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۲۴ب.ظ)
هاشمي مشاور وزير تعاون در امور رفاهي منصوب شد موج - وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي طي حکمي مشاور وزير در امور رفاهي را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با صدور حکمي دکتر همايون هاشمي را به سمت مشاور وزير در امور رفاهي منصوب کرد.
متن حکم به شرح زير است:
جناب آقاي دکتر همايون هاشمي
با سلام و احترام
يکي از مسائل در اجراي سياست هاي دولت و اين وزارتخانه ايجاد هماهنگي موضوعات اجتماعي است.
زمينه هاي کاري اجتماعي از فضاي کارگري تا بازنشستگان و مسائل حمايتي نياز به سياستگذاري و برنامه ريزي مناسب دارد. با توجه به تجارب ارزشمندتان در سازمان بهزيستي کشور به عنوان « مشاور وزير در امور رفاهي» منصوب مي شويد.
انتظار مي رود با حسن تدبير، سعي و تلاش وافر و استفاده از ظرفيت هاي نهادهاي اجتماعي و ساختارهاي مرتبط با حوزه حمايت اجتماعي (اعم از رسمي و غير رسمي)، نقش موثر و برجسته اي در اجراي سياست هاي حمايتي دولت و وزارت متبوع از اقشار محروم ايفا نماييد.
ضمن قدرداني از تلاش هاي شايسته جنابعالي در مدت تصدي مسؤوليت سازمان بهزيستي کشور، آرزومندم با استعانت از خداوند متعال در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.
علي ربيعي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن