تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برابر تراکتور فوتبال اصیل سپاهان را نشان دادیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برابر تراکتور فوتبال اصیل سپاهان را نشان دادیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: دیروز فوتبال اصیل سپاهان را نشان دادیم و با اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم فقط توانستیم دو گل به تراکتورسازی بزنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول خوروش در خصوص پیروزی تیم سپاهان مقابل تراکتورسازی گفت: بعد از چند بازی که بدشانسی گریبان ما را گرفته بود دیروز و در بازی با تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که فقط دوتای آن گل شد اما ما دیروز هم مثل بازی‌های قبلی بازی می‌کردیم و کیفیت فوتبال اصیل سپاهان را نشان دادیم و اگر هم همین روند را ادامه دهیم قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: البته امیدوارم که همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم هرچند که دیروز محمدرضا خلعتبری و هادی عقیلی با ما نبودند.

سرپرست تیم سپاهان درباره گلزنی محرم نویدکیا در بازی دیروز هم خاطرنشان کرد: به هر حال نویدکیا هم مثل همه بازیکنان برای تیم ما زحمت می‌کشد هرچند که در تیم ما از عبدالله کرمی تا شیمبا برای گل زدن تلاش می‌کنند اما با این همه متوسط گلزنی بازیکنان ما کم است. هرچند که بدشانسی‌ها در این زمینه وجود داشته که امیدوارم این بدشانسی‌ها دیگر تمام شود.

وی درباره اینکه با برد دیروز مقابل تراکتورسازی انتقادهای تماشاگران اصفهانی هم تمام شده یا نه افزود: به هر حال هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و اگر از تیم انتقاد می‌کنند دلیل نمی‌شود که حامی ما نباشند. دیروز استادیوم پر از تماشاگر بود چون می‌دانستند که ما نیاز به برد داریم و باید بگویم که برد دیروز را مدیون تماشاگران هستیم.

خوروش در پایان در خصوص دیدار این هفته سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اگر مثل همیشه خودمان باشیم و مثل دیروز بازی کنیم می‌توانیم از سد پرسپولیس هم بگذریم.


1394/01/24 12:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن