تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806523705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتک کاری مارادونا تا جنایتی هولناک


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کتک کاری مارادونا تا جنایتی هولناک


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۴ فروردین ۱۳۹۴.کشف اولین وسیله موسیقی/سقوط هواپیما در بزرگراه/صدور کارت شناسایی برای داعشی ها/جنایت هولناک در پی جواب رد به خواستگاری/کتک کاری مارادونا/نخستین عکس از اعدام با صندلی و ... کشف نخستین وسیله موسیقی متعلق به انسان‌های اولیه

کشف اولین وسیله موسیقی متعلق به انسان‌های اولیه

در بررسی های تازه باستان شناسان یک شیء به ظاهر بی استفاده و بی ارزش پیدا شده است. کارشناسان باستان شناسی یک قطعه استخوان مربوط به عصر انسان‌های اولیه پیدا کرده‌اند که بر روی آن سوراخ‌هایی به چشم می‌خورد و به احتمال بسیار نخستین فلوت یا آلت موسیقی ساخته شده به دست انسان‌های اولیه است. گفتنی است این فلوت استخوانی که از استخوان یک حیوان ساخته شده، در کشور اروپایی «اسلوونی» پیدا شده است اما حال نظریه جدیدی درباره این قطعه استخوان پیدا شده در سال 1995 مطرح شده است که سوراخ‌های درون آن می‌توانست توسط دندان و یا چنگال‌ تیز حیوانات ایجاد شده باشد و مدرکی دال بر استفاده از ابزار انسانی برای ساخت آن پیدا نشده است. دانشمندان دیرینه شناسی و پژوهشگران باستان شناسی در تلاش برای یافت قدیمی ترین ابزارهای ساخته شده توسط انسان‌های اولیه بر پایه تفکر و هوش آن‌ها در سراسر زمین هستند.
بیشتر...

سقوط هواپیما در بزرگراه

سقوط هواپیما در بزرگراه
 
سقوط هواپیما در بزرگراه

یک هواپیمای کوچک در کنار بزرگراهی در شمال غربی آلمان سقوط کرد و براثر آن یک تن کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. گفته می‌شود این هواپیما از فروگاه اولدنبرگ-هاتن به هوا برخاسته بود و اندکی بعد نزدیک یک بزرگراه به گاردریل برخورد کرد. هنوز علت سقوط این هواپیما مشخص نیست.
بیشتر...

   صدور کارت شناسایی سه بعدی و الکترونیکی برای داعشی ها آغاز شد

 صدور کارت شناسایی سه بعدی و الکترونیکی برای داعشی ها آغاز شد

گروه تروریستی داعش صدور کارت شناسایی سه بعدی و الکترونیکی برای عناصر و ساکنان تحت کنتترل خود را آغاز کرده است. صدور این کارت برای جلوگیری از جعل آن و دسترسی به عناصر خود در مناطق تحت کنترل این گروه صورت گرفته است. برخی اکونت های وابسته به این گروه تروریستی در توییتر، تصاویری از کارت ملی شناسایی جدید داعش را منتشر کرده اند که اطلاعاتی نظیر نام، گروه خونی، تاریخ صدور، محل صدور و سمت صاحب آن را شامل می شود.کاربران شبکه های اجتماعی وابسته به داعش عنوان کرده اند که کارت های الکترونیکی داعش تاکنون تنها برای عناصر این گروه در داخل و خارج از سوریه فراهم شده است و کارتی است که با آن می توانند بین موصل و رقه و دیگر مناطق تحت کنترل خود با سهولت  رفت و آمد کنند. از طرف دیگر برخی ناظران براین باورند که چنین اقدامانی از سوی فرماندهان این گروه به هدف بالابردن روحیه عناصر این گروه بویژه پس ازشکست های پی در پی آنها  در سوریه و عراق صورت می گیرد. داعش پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد ارز پولی خاص خود تحت عنوان دینار را وارد تبادلات کند تا بیانگر هویت این گروه به عنوان یک کشور دارای حاکمیت و اقتصاد باشد!
بیشتر...

جنایت هولناک در پی جواب رد به خواستگاری

جنایت هولناک در پی جواب رد به خواستگاری

شب گذشته (یکشنبه 23 فروردین) براثر تیراندازی با اسحله کلاشنیکف در یکی از محلات شهر گچساران چهار تن کشته و مجروح شدند. سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در حادثه تیراندازی که دیشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رخ داد بر اثر تیراندازی یک پسر جوان، چهار تن کشته یا زخمی شدند. وی افزود: یک پسر جوان با در دست داشتن اسلحه اقدام به شلیک کرد که در پی آن سه تن کشته و یک تن دیگر زخمی شدند. بازیان بیان کرد: متاسفانه دو تن از جان باختگان خانم هستند که یکی از آنها در دم در صحنه حادثه جان سپرد و دیگری پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پسر جوان که اقدام به این کار کرده بود نیز در محل حادثه خودکشی کرد. بازیان تصریح‌کرد: یک تن از زخمی شدگان نیز در بیمارستان شهید رجایی گچساران تحت درمان قرار دارد که حال وی وخیم اعلام شد. وی ادامه‌داد: علت اصلی این حادثه در دست تحقیق و بررسی است. این حادثه ساعت حدود ۲۱ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب در منطقه کارکنان گچساران کوچه ۲۰ شمالی رخ داد و پس از حضور در محل گفته‌ ها حاکی از آن است که پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده بود در اقدامی جنون‌آمیز به در منزل این دختر مراجعه و از آنجا که در حیاط باز بود به داخل رفته و با تفنگ کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرد. این پسر جوان افزون بر دختر جوان، خواهر و خواهر داماد دختر جوان را به گلوله بست. براساس گفته‌های شاهدان حادثه، خواستگار دست به اسلحه برده و جواب رد خواستگاری را با شلیک گلوله‌های گرم پاسخ داد تا ضمن کشتن دختر مورد علاقه‌اش دیگر اعضای خانواده را به گلوله ببندد.
بیشتر...

کتک کاری مارادونا در بازی صلح

کتک کاری مارادونا در بازی صلح
 
کتک کاری مارادونا در بازی صلح

دیه گو مارادونا همچنان یک مهره جنجالی در زمین بازی است. او در یک بازی صلح در بوگوتا، پایتخت کلمبیا، که درآن شرکت کرده بود، کنترل اعصاب خود را از دست داده و به یکی از استیواردهای کنار زمین لگد زده و سپس با یک فیلمبردار درگیری لفظی پیدا کرد. او گل برتری تیمش را در این بازی که با اهداف خیریه برگزار شده بود، به ثمر رساند. اسطوره آرژانتینی در آخر بازی درحالیکه برای هواداران دست می زد وقتی یکی از ماموران امنیتی کنار زمین تلاش کرد او را نگه دارد، به او لگد زد. حضور نمایندگان رسانه ها اطراف مارادونا باعث شد تا او حتی با یک فیلمبردار هم درگیری لفظی پیدا کند. مارادونا که یک پنالتی را در لحظات آخر گل کرده بود خطاب به هواداران گفت: فقط شما تماشاگران روی سکوها لیاقت دارید. ما می توانیم دنبال یک توپ بدویم ولی صلح باید برنده باشد برای اینکه شما واقعا شایستگی آن را دارید. خشونت در کلمبیا دیگر کافی است! ما صلح می خواهیم و من با همه وجودم آن را می خواهم.
بیشتر...

 نخستین عکس ازاعدام باصندلی الکتریکی

 نخستین عکس ازاعدام باصندلی الکتریکی

عکسی که در بالا می‌بینید، مشهورترین عکس نشریات تابلویید (زرد) دهه ۱۹۲۰ محسوب می‌شود. این عکس اعدام «روث اشنایدر» را در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۲۸ با صندلی الکتریکی نشان می‌دهد.
بیشتر...

دختربچه‌ای که فرش می‌خورد

دختربچه‌ای که فرش می‌خورد

یک دختر چهار ساله به نام «جسیکا نایت» علاقه شدیدی به خوردن فرش و موکت خانه دارد.مادر جسیکا از دو سالگی وی متوجه این علاقه عجیب در او شد. پزشکان می‌گویند باید جسیکا تحت روان درمانی قرار گیرد تا این عادت از سر او بیفتد ولی تا قبل از شش سالگی امکان این کار وجود ندارد. تا آن زمان مادر این دختر باید از استفاده از لوازم پشمی در خانه اجتناب کند.
بیشتر...

سلفی زوج هنری روبروی سفارت عربستان

سلفی زوج هنری روبروی سفارت عربستان

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی پس از تجمع اعتراضی روبروی سفارت عربستان.
بیشتر...

 قلعه باورنکردنی یک خانواده بر روی آب

 قلعه باورنکردنی یک خانواده بر روی آب

 قلعه باورنکردنی یک خانواده بر روی آب
 
 قلعه باورنکردنی یک خانواده بر روی آب

یک خانواده کانادایی از هیاهوی زندگی شهری فرار کرده تا در خانه و باغ رنگارنگ و شناور خود زندگی کنند. آن‌ها این قلعه را «خور آزادی» نامیده‌اند. وِین آدامز و کاترین کینگ یک مجموعه بی‌نظیر را ساخته‌اند. مجموعه‌ای شامل 12 سکو که بر روی آن خانه‌های چوبی، گلخانه و فضای زندگی مجزا ساخته شده که همگی از طریق یک معبر چوبی به یکدیگر متصل هستند.
این سازه چوبی قرمز و آبی فیروزه‌ای در کنار ساحل  توفینو در بریتیش کلمبیا واقع شده و در سال 1992 ساخته شده است. این زوج دو فرزند دارند و تمام طول سال در این خانه زندگی می‌کنند. در طول زمستان، این زوج باران را در ظروفی جمع می‌کنند و می‌نوشند. در تابستان نیز آب شرب خود را از یک آبشار تهیه می‌کنند. میوه و سبزی‌های مورد نیاز خانواده نیز توسط گلخانه‌ها تامین می‌شود. برق هم از طریق صفحات خورشیدی و مبدل‌های مربوط تامین می‌شود. این خانه همچنین یک فانوس، چندین گلدان پر از گل و گیاه و یک مجموعه هنری نیز دارد. آن‌ها می‌گویند  خانه‌ای که بر روی آن زندگی می‌کنند حاصل یک پروژه بیست سال بوده و در آینده نیز تکمیل‌تر خواهد شد.
بیشتر...
 


دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن