تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهار آتش سوزي در محدوده تالاب گندمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۱۳ق.ظ)
مهار آتش سوزي در محدوده تالاب گندمان موج - مدير کل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: آتش سوزي بامداد روز يکشنبه در تالاب گندمان، کاملاً سطحي بوده و کمتر از سه هکتار تخمين زده شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرام احمدي گفت: ماموران يگان حفاظت محيط زيست، حوالي ساعت دو بامداد روز يکشنبه در بخش جنوبي تالاب در نزديکي يکي از چشمه‌هاي تالاب يک مورد آتش سوزي گزارش نمودند و پس از آن ماموران به همراه گشت ويژه اين اداره کل به سرعت وارد عمل شدند و قبل از انتشار آتش سوزي در ساعات اوليه بامداد موفق به مهار کامل اين آتش سوزي شدند.
مدير کل حفاظت محيط زيست استان افزود: امدادگران هلال احمر، آتش نشانان و برخي از افراد محلي دوستدار محيط زيست نيز در اين عمليات به ماموران يگان حفاظت کمک نمودند.
مدير کل حفاظت محيط زيست استان که خود نيز در ساعات اوليه آتش سوزي در محل حضور يافته بود، تصريح کرد: آتش سوزي کاملاً سطحي بود و به جانوران و پرندگان مستقر در تالاب آسيبي وارد نشده است.
احمدي با اشاره به آغاز بررسي‌ها جهت شناسايي عامل آتش سوزي در اين تالاب اذعان داشت: با توجه به غرقابي بودن تالاب در محل وقوع آتش سوزي، به نظر مي‌رسد عامل اصلي آتش سوزي انساني بوده باشد، که وزش باد شديد در اين تالاب منجر به گسترش آن شده است.
شهرام احمدي با ابراز قدرداني از مشارکت مردم محلي، و همگرايي دستگاه‌ها در اين بخش بيان داشت: در سال گذشته برنامه احياي تالاب منجر به کاهش قابل توجه آتش سوزي‌ها در اين تالاب شده است.
تالاب گندمان در نزديک شهر گندمان واقع در شهرستان بروجن، جزو 10 تالاب برتر پرنده نگري در کشور مي‌باشد و در دفتر بين المللي تحقيقات پرندگان آبزي لندن نيز ثبت شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن