تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802914408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از تمام ظرفیت ها برای برگزاری برنامه های جذاب در هفته معلم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونان اداره کل تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت ها برای برگزاری برنامه های جذاب در هفته معلم خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای معاونان اداره کل بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های جدید وخلاق وپرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای درهفته بزرگداشت مقام معلم در سال 1394 تاکید کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين ساعت 07:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،سیدجواد حسینی شب گذشته درجلسه شورای معاونان  این اداره کل که با حضور معاونین مدیرکل و روسای ادارات نواحی مشهد وتبادکان وهمچنین  رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان برگزار شد بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های جدید وخلاق  وپرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای درهفته بزرگداشت مقام معلم در سال 1394 تاکید کرد.
رئیس ستاد دائمی بزرگداشت مقام معلم با تا کید بر اهمیت ادراک ذهنی مشترک، از معاونان و روسای ادارات خواست با بهره گیری از فضا های ایجاد شده نظیر پارلمان مجا زی ، پارلمان معلمان و.....در استان تمام تلاش خود را در جهت ارتباط هر چه بیشتر با معلمان برای دریافت نقطه نظرات آنان از یک سو وانتقال انتظارات جهت دستیابی به اهداف ترسیم شده ازسوی دیگر مبذول دارند.
این مقام مسئول با اشاره به در دستور کار قرار گرفته شدن ایجاد طرحی در همین زمینه توسط مشاور طرح و برنامه ایشان از روسای ادارات خواست در صورت امکان اتاقی برای نمایندگان پارلمان های دانش آموزان، اولیا ومعلمان جهت تهسیل امور ارتباطی در محل ادارات اختصاص دهند.
وی بااشاره به این که پرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای درهفته بز رگداشت مقام معلم باید به طورجدی مورد توجه قرار گیرد به طرح نظام رتبه بندی هم اشاره ای داشت و گفت :  اجرای این طرح مزایای زیادی از جمله ایجاد جایگاه ویژه برای معلمان در جامعه،کمک به معیشت آن ها وایجاد ساختاری که قدرت مانور را افزایش خواهد داد دارد .
وی از معاونین روسای ادارات خواست ابعاد مختلف طرح را برای معلمان روشن نمایند.
مدیرکل آموزش وپرورش تحقق عملی ظرفیتهای اقتصادی آ.پ به ویژه تاًکیدبرسیاستهای توسعه ازدرون را ازجمله امور موردتوجه درسال جدیدعنوان کردوبر بهره گیری از ظرفیت مشاوران داخل یاخارج سازمان طی برنامه ای نظام مند تاکید نمود.
حسینی تدوین واجرای برنامه های موردتاکید در ادارات  و از آنجا به مدارس و ازمدرسه به کلاس و از کلاس به رفتارمعلم ودانش آموز را به عنوان هدف نظام برنامه ریزی عنوان کردوضمن تقدیرازتدوین برنامه عملیاتی درسطوح مختلف درسال گذشته برتهیه برنامه عملیاتی سال جاری تاکید و ارتقاکیفی برنامه هارا به عنوان دستورکارسال جاری موردتوجه قرارداد.
وی برنقش کلیدی شورای آموزش و پرورش بخصوص باتوجه به برنامه ی اعلام شده وزارت مبنی براستفاده ازظرفیت مشارکت هاتاًکیدکرد وجمع آوری دقیق مصوبات وپی گیری تک تک آن ها تاحصول نتیجه را از برنامه های سال جاری اعلام کرد.
ضمن این که دراین خصوص مقررگردیدمعاونت هماهنگی علاوه براجرای این امردرسطح استان ، مسئول پی گیری اجرای آن درسطح ادارات وشوراهای آموزش وپرورش شهرستان ها باشد.
مدیر کل آموزش وپرورش  استان همچنین گفت:  با توجه به انعقاد تفاهم نامه با اکثر ادارات استان پی گیری اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه ها  با توجه به حوزه ای اختصاصی هریک از معاونین مورد تاکید است .
حسینی توجه ویژه به سیاست توسعه متوازن در خصوص رشد فنی وحرفه ای را موردتاکید قرار داده وتبدیل شدن فعالیت های هنرستانها به محصول قابل ارائه به بازار وایجاد بازارهای ارائه این محصولات را از اهداف سال جاری عنوان کرد .
وی در ادامه به تشریح برنامه های سیاست تمرکز زدایی پرداخت ومدلی را برای سال جاری ارائه داد که طی آن هر ماه موضوعی یکسان برای کل استان اعلام میگردد و پس از آن روسای ادارات هر قطب با برگزاری جلساتی نظرات وپیشنهادات خود را در خصوص موضوع اعلام شده جمع بندی وتوسط یکی از اعضا به عنوان نماینده در جلسه ای با حضور نمایندگان ارائه می نمایند، سپس جمع بندی نظرات نمایندگان قطبها توسط یکی از مدیران حاضر در جلسه به شورای معاونین استان ارائه می شود وبا اخذ مصوبه ی این شورا به عنوان دستور العمل اجرائی اعلام می گردد .
این مقام مسئول در پایان به اجرای آزمون سلامت روان برای 72 هزار دانش آموز دوره متوسطه دوم اشاره و با توجه به  اهمیت پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی یکپارچه سازی اقدامات
استان در این خصوص را با تشکیل تیمی متشکل از رئیس اداره آسیب های اجتماعی اداره کل ،رئیس اداره مشاوره اداره کل ، مشاور امور بانوان ومشاور امور جوانان را موردنظر دانست واظهار امیدواری کرد در سال جاری با فعالیت  این گروه شاهد اقدامات عملی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی باشیم . 
 مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی  به برگزاری همایش جهانی آموزش برای همه درکره جنوبی اشاره کرد و از انتخاب خود به عنوان نماینده مدیران کل کشورجهت حضوروسخنرانی درجلسه مذکورخبر داد.
درادامه جلسه علیرضا کاظمی معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هم به چالشهای بودجه درسال گذشته وسال جاری اشاره کرد واقدامات موثری که برای برون رفت ازاین مشکلات انجام شده رابرای حاضرین ارائه داد وخواستارهمکاری معاونین وروسای ادارات وتوجه همکاران برای اقدامات صورت گرفته شد.
وی اولویت پرداختی سال جاری  را حق التدریس همکاران ومعوقات امتحانات اعلام کرد.
وی درادامه به طرح جامع رتبه بندی معلمان ،مشکلات موجوداین طرح درگذشته واقدامات دولت تدبیروامیددرخصوص رفع موانع وتلاش جهت تحت پوشش قراردادن حداکثری همکاران وسپس اجرایی کردن آن رابیان کرد.
پس ازآن  ابوالفضل احمدی معاونت پژوهش ،برنامه ریزی ونیروی انسانی نیز جایگاه همایش جهانی آموزش برای همه وموضوعات مطرح شده درهمایش رابرای حاضرین بیان و انتخاب حسینی به عنوان نماینده آموزش وپرورش ایران جهت ایرادسخنرانی درهمایش مذکوررافرصت خوبی اعلام  کرد ونشان ازجایگاه مدیرکل استان خراسان رضوی درسطح کشوردانست وپس از آن به برنامه های ستادبزرگداشت هفته معلم اشاره و از تشکیل10کارگروه وپیشنهاد107برنامه برای اجرا درسطح استان وادارات خبر داد.
احمدی با بیان اینکه از تمام ظرفیت هااز جمله شبکه مجازی مدیران، پارلمان مجازی فرهنگیان ،پارلمان های دانش آموزان ، اولیا و معلمان  و.....در برنامه های امسال بهره گیری شده اعلام کرد: ضمن توجه به بخشنامه ی صادره در تاریخ 20/1/94چنانچه برنامه های خلاقانه ی دیگری توسط هریک از ادارات پیشنهاد شود با آغوش باز پذیرای آن بوده و اجراءخواهیم کرد و تلاش می کنیم برنامه های این هفته به دور از کلیشه های تکراری و برنامه های غیر اثر بخش باشد .
محمدرضا حیدری رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان نیز در این جلسه اعلام کرد ضریب نفوذ صندوق طی شش ماه گذشته از 67 درصد به 91 درصد ارتقاءپیدا کرده است.
وی  با بیان بخشی از اقدامات انجام شده صندوق جهت رفاه حال همکاران آمادگی این بخش جهت هر گونه همکاری در تحقق ظرفیت های اقتصادی آموزش و پرورش و کمک به رفاه و معیشت معلمان اعلام خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن