تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه هم اندیشی سومین یادواره طلوع خرداد در شهرستان پیشوا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری جلسه هم اندیشی سومین یادواره طلوع خرداد در شهرستان پیشوا خبرگزاری پانا :جلسه هم اندیشی پیرامون برگزاری سومین یادواره ملی طلوع خرداد با حضور کارشناسان هنری و مسئولان انجمن های سینماگران شهرستانهای پاکدشت،ورامین و قرچک در پیشوا برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين ساعت 06:32

خبرگزاری پانا+جلسه + پیشوا

    به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا؛ این جلسه با هدف هماهنگی و تعامل بیشتر و همچنین ارائه راهکار و پیشنهادات میان انجمن های سینماگران و مسئولان هنری شهرستانهای پاکدشت، ورامین ، قرچک و پیشوا در راستای برگزاری مطلوب سومین یادواره ملی طلوع خرداد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار گردید. در این جلسه مسئولان انجمن ها و کارشناسان هنری شهرستانهای مذکور پیشنهادات و نقطه نظرات خود درخصوص روند اجرای مطلوب یادواره و نیز در خصوص تشکیل کمیته فیلم و عکس به بحث و گفتگو پرداختند. شایان ذکر است، سومین یادواره طلوع خرداد از 10الی 20 خرداد ماه سالجاری در رشته های شعر، داستان، خاطره، کتاب و پایان نامه، فیلم و عکس، نقاشی، نقاشی خط، تصویرسازی و پوستر، نگارگری، تئاتر صحنه ای و خیابانی و موسیقی در شهرستانهای پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت برگزار می شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا به عنوان دبیرخانه فیلم کوتاه و عکس منصوب شده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن