تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820030242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتلاف آب شرب با فرسودگي شبكه توزيع آب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۰:۳۲ق.ظ)
اتلاف آب شرب با فرسودگي شبكه توزيع آب موج - فرماندار پاكدشت در نشست بررسي مشكلات آب و فاضلاب شهرستان با اشاره به هدررفت 30 درصدي آب شرب پاکدشت به علت فرسودگي 50 درصدي شبکه توزيع بر لزوم احداث تصفيه خانه شهري در شهرستان تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا قاسمي فرزاد در نشست بررسي وضعيت و رسيدگي به مسائل و مشكلات آب و فاضلاب مراکز شهري شهرستان پاكدشت كه با حضور قائمي، مدير كل برنامه ريزي و بودجه استانداري تهران، پرورش، مدير كل آبفاي استان، كارگري، مدير عامل آبفاي جنوب شرق تهران و نماينده مردم پاكدشت در مجلس برگزار شد، گفت: جمعيت 500 هزار نفري شهرستان پاكدشت از آب شرب شهري استفاده مي كنند كه از اين تعداد 25 درصد در مناطق روستايي ساكن هستند.
وي با اشاره به همكاري و تعامل مسوولان آبفا؛ به ويژه مدير عامل آبفاي جنوب شرق استان تهران گفت:‌ در موضوعات واگذاري انشعاب ها و مديريت بحران تعامل خوبي با مسوولان آب و فاضلاب برقرار است و طي يك سال اخير شاهد كمترين مشكلات در اين حوزه بوديم.
فرماندار پاكدشت در ادامه با تشكر از مسوولان آبفاي استان و شهرستان پاكدشت در رسيدگي به حوزه آبفاي مسكن مهر نيز گفت:‌ تكميل پروژه هاي آبرساني به 6 هزار واحد مسكوني مسكن مهر در پاكدشت با وجود محدوديت زماني تلاش قابل تقديري است.
وي فعاليت هاي مسوولان آبفا در پروژه انتقال آب سد ماملو را قابل تقدير دانست و گفت:‌ انتقال آب سد ماملو به عنوان يكي از پروژه هاي سنگين از نظر استفاده از نيروي انساني و امكانات مالي با تلاش به ثمر نشست و توانست كمك زيادي به وضعيت آب استان تهران كند.
فرماندار پاكدشت در بخش ديگري از سخنانش به اعتبارات تملك دارايي شهرستان اشاره كرد و گفت:‌ 970 ميليون تومان براي بحث آب رساني و آب و فاضلاب شهري در نظر گرفته بوديم كه تا الآن 640 ميليون تومان آن؛ يعني حدود 66 درصد آن محقق شده است.
وي افزود:‌ از محل اعتبارات تبصره 22 بودجه 93 يا اجراي احكام ماده 180، 16 هزار و 498 ميليون تومان در نظر گرفته شد كه صد درصد تخصيص داده شد.
قاسمي فرزاد كمبود زيرساخت هاي اصلي تأمين آب شرب مثل حفر چاه، احداث مخازن و شبكه هاي اصلي را از مهمترين مشكلات حوزه آب و فاضلاب پاكدشت برشمرد و افزود:‌ فرسودگي 50 درصدي شبكه توزيع كه باعث اتلاف حداقل 30 درصد آب شرب مي شود، نبود تصفيه خانه شهري و تأسيسات فاضلاب شهري و نياز به تكميل مخازن زميني به مساحت 20 هزار مترمكعب و احداث مخازن هوايي 500 متر مكعبي مسكن مهر امام رضا (ع) از ديگر نيازهاي شهرستان است.
وي با اشاره به اعتباري كه سال هاي گذشته براي تخريب و بازسازي مدارس كشور در نظر گرفته شد و نتيجه خوبي به همراه داشت اشاره كرد و گفت:‌ همچون توجه به ساير مشكلات اختصاص اعتبارات براي بهبود وضعيت آبفا نيز نياز به توجه دارد تا اعتبار ويژه اي تخصيص يابد.
قاسمي فرزاد بهسازي شبكه هاي فرسوده آب و فاضلاب را نيازمند استفاده از كارشناسان خبره دانست و گفت:‌ مي توان با شركت هاي توانمند و مهندسان داخلي و خارجي مذاكره كرد تا اين شبكه هاي فرسوده به شكل اساسي بازسازي شوند.
فرماندار پاكدشت در پايان نياز به همراهي وزارت نيرو در اجراي طرح هاي آبفاي شهرستان و حل مشكلات موجود و لحاظ اعتبارات ويژه اي در آينده نزديك براي اين بخش را امري ضروري در راستاي تکميل پروژه ‎هاي آبفاي پاکدشت عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن