تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804258953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت عملیات کمین/انهدام مخفیگاه های النصره/انفجار در مرز لبنان و سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موفقیت عملیات کمین/انهدام مخفیگاه های النصره/انفجار در مرز لبنان و سوریه


در عملیات کمین ارتش سوریه در حومه شرقی سویدا، شماری از عناصر گروه های تروریستی کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم شد.شمار دیگری از تروریست ها در حملات ارتش سوریه در حلب، حومه درعا و حومه قنیطره به هلاکت رسیدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در عملیات کمین ارتش سوریه در حومه شرقی سویدا، شماری از عناصر گروه های تروریستی کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم شد. تروریست ها تلاش می کردند به مواضع نظامی ارتش در این منطقه حمله کنند و وارد فرودگاه نظامی شوند. تپه های راهبردی نزدیک شهر سُوَیدا از اهمیت ویژه ای برای ارتش و گروه های تروریستی برخوردار است. در پی این عملیات، ارتباط تدارکاتی و پشتیبانی گروه های تروریستی در حومه جنوبی ریف دمشق و درعا قطع شد. موفقیت ارتش سوریه درعملیات کمین، موزانه قدرت را در این منطقه به نفع نیروهای سوری تغییر داده و بیانگر دقت ارتش بر تحرکات گروه های تروریستی است.  
دانلود       تاکتیک های نظامی موفق و عملیات رصد نیروهای ارتش سوریه در حومه شرقی شهر السویدا ارتباطات گروه های مسلح را در این منطقه با گروه های مسلح در حومه جنوبی استان ریف دمشق و استان درعا قطع کرده است.
تحولات سوریه
انفجار در مرز لبنان و سوریه
تروریست‌ها یک خودروی بمب‎گذاری شده را در مرز لبنان و سوریه منفجر کردند که در پی آن دو لبنانی کشته شدند.
تروریست‌های تکفیری داعش عقب‌نشینی خود از اردوگاه فلسطینی "یرموک" واقع در 7 کیلومتری دمشق را آغاز کرده‌اند.
درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق در حالی ادامه دارد که نیروهای ارتش سوریه در ریف شمال غربی درعا موفق شدند، 100تروریست را به هلاکت برسانند.
عملیات ارتش سوریه در استان ادلب در حالی ادامه دارد که یگان‌های ارتش سوریه در2 استان درعا و قنیطره مواضع گروه‌های تروریستی در این دو استان را گلوله‌باران کردند.
نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری باتروریست‌ها و کشته شدن 35 نفر از دو طرف، این نیروها موفق شدند مانع از نفوذ تروریست‌ها شوند.

تحولات سوریه

منابع خبری ترکیه هم با اشاره به نقش استانبول در اعزام تروریست‌های داعش به سوریه و عراق، از اقداماتی مانند جعل گذرنامه و ارسال آن به شهروندان سایر کشورها به منظور پیوستن به گروهک تکفیری داعش خبر دادند.   ادامه درگیری ها در مناطق حمص و دیرالزور
یگان های ارتش سوریه مواضع تروریست های  داعش را در منطقه دیرالزور و حمص هدف قرار دادند و فرمانده جبهه النصره را در منطقه رستن به هلاکت رساندند.
برابر این گزارش به نقل از سانا از حمص، نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریست های داعش را برای حمله به یک حلقه چاه آب شرب نزدیک شهرک السخنه خنثی کردند و دو موضع تروریست ها را در مناطق "دیرفور" و "الغنطو" در منطقه حمص منهدم کردند.
تحولات سوریه

یک منبع نظامی اعلام کرد، یگان های ارتش با تروریست های داعش که در تلاش برای حمله به چاه آب الحفنه از چند محور بودند درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از اعضای این گروه و انهدام خودروها و تجهیزات نظامی آنان منجر شد.
نیروهای ارتش همچنین در ادامه عملیات بر ضد داعش در روستاهای منطقه شرقی حمص شمار زیادی از آنان را در روستای رحوم واقع در منطقه الرقه کشتند یا زخمی کردند.
شمار زیادی از تروریست ها نیز در روستاهای ام صهریج، المشیرفه جنوبی، رجم العالی و سلام شرقی و عنق الهوی در شرق حمص کشته شدند.
نیروهای ارتش دو مخفیگاه تروریست های جبهه النصره را نیز در منطقه شمالی حمص منهدم کردند و این عملیات به کشته شدن "ابوخدیجه المصری" فرمانده جبهه النصره در منطقه رستن واقع در حمص شمالی منجر شد.
درعملیات منطقه حماه نیز ده ها تروریست کشته و شماری از خودروهای آنان در منطقه کفر زیتا، لطامنه، الصیاد و عطشان منهدم شد.
نیروهای سوری همچنین شماری از تروریست های جبهه النصره را در شهرک های کرک و سلمین در مناطق شمال و شمال شرقی درعا به هلاکت رساندند.   
تحولات سوریه

هلاکت شماری از تروریست ها در حلب و قنیطره شمار دیگری از تروریست ها در حملات ارتش سوریه در حلب، حومه درعا و حومه قنیطره به  هلاکت رسیدند.
بر اساس این گزارش به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه، نیروهای ارتش سوریه چندین کانون تروریستی را در محله‌های"خان طومان"، "دویر الزیتون" و اطراف مزارع ملاح در حلب از بین بردند و تعدادی از مخفیگاه های تروریست ها را در حومه درعا در منطقه "درعای بلد" و "کفرشمس" منهدم کردند که به هلاکت شماری از آنان منجر شد.
یک منبع نظامی گفت، یگان دیگری از نیروهای ارتش و مسلح سوریه چندین دستگاه خودروی تروریست های جبهه النصره را در نزدیکی "سد ام العظام" در حومه قنیطره منهدم کردند.

 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن