تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزار جنسی در ژن برخی مردان است!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آزار جنسی در ژن برخی مردان است!
یک دانشمند ایرانی که به تازگی نتایج تحقیقات خود را منتشر کرده، معتقد است «اذیت و آزار جنسی، در ژن برخی مردان وجود دارد.»
تحقیقات جدید دانشمندان دانشگاه آکسفورد و موسسه کارولینسکای سوئد با همکاری یک دانشمند ایرانی‌ نشان داده که آزار جنسی در ژن برخی مردان است و برادران یک مرد متهم به جرائم جنسی، پنج برابر عموم مردم احتمال دارد این جرائم را مرتکب شوند.
بر اساس یافته‌های جنجالی پروفسور «سینا فاضل»؛ برخی مردان با خطر فزآینده تعرض به کودکان و یا انجام حملات خشونت‌آمیز جنسی متولد می‌شوند.
این پژوهش نشان می‌دهد که حدود 40درصد از خطر ارتکاب جرائم جنسی ژنتیکی است و 60درصد دیگر آن به عواملی شخصی و محیطی مانند مورد آزار قرار گرفتن در کودکی، تربیت، دارایی و تحصیلات بستگی دارد.
این پژوهش به بررسی داده‌های 21 هزار و 566 مرد متهم به جرائم جنسی در سوئد بین سال‌های 1973 تا 2009 پرداخت.
طبق این یافته‌ها، داشتن یک برادر متهم به جرائم جنسی، خطر ارتکاب این جرم را تا پنج برابر از 0.5درصد تا 2.3درصد افزایش می‌دهد. پدران این مجرمان نیز تا چهار برابر احتمال دارد یک جرم جنسی را مرتکب شوند.
گفتنی است؛ نتایج این یافته پژوهشی در مجله Epidemiology منتشر شده است.خبر آنلاینمطالب مرتبط :از فرزندی که آزار جنسی دیده، حمایت کنیدآزار جنسی دختر 4 ماهه توسط معشوقه مادر!جرائم جنسی در ایرانتجاوز گروهی به یک زن توریست آمریکایی سوء استفاده جنسی مربی سالن زیبایی از دختران زیبارو


یکشنبه 23 فروردین 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن