تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805297245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگيري براي اتمام پروژه اي که از سال 72 نيمه تمام مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۱۹ب.ظ)
وقتي شوق خدمت ميان مسوولان بالا مي گيرد؛ درگيري براي اتمام پروژه اي که از سال 72 نيمه تمام مانده است موج - در شرايطي که محمد باقر قاليباف اعلام کرده که شهرداري، کار ساخت مصلي تهران را ظرف سه سال آينده به اتمام خواهد رساند اما مدير عامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات دولتي و عمومي، اين موضوع را تکذيب کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ايده ساخت مصلي تهران از سال 61 بر روي تپه هاي عباس آباد مطرح و از سال 61 تا 64 تملک زميني در اين منطقه اجرايي شد. در نهايت در تاريخ 29 دي سال 64 فراخواني از تريبون نمازجمعه براي دريافت طرح هاي ساخت اين سازه مطرح شد اما اين فراخوان نتيجه اي را در پي نداشت تا اينکه در سال 72 کلنگ مصلي به زمين زده شد و از سال 85 اين طرح با پيشرفت فيزيکي 20 درصد به سازمان مجري واگذار شد.
بعد از گذشت سال ها، کار ساخت مصلي تهران هنوز به اتمام نرسيده و اين موضوع سبب شده اين بار شهرداري براي اتمام اين پروژه وارد عمل شود.
مجتمع بزرگ مصلي امام خميني در اراضي عباس ‌آباد و در زميني به وسعت ۶۵ هکتار احداث شده و اين مجموعه از نظر دسترسي شهروندان نيز موقعيت مطلوبي دارد.
پس از مشکلات ايجاد شده در مسير به اتمام نرسيدن مصلي پايتخت، شوراي شهر تهران به منظور تسريع در اتمام پروژه و جمع ‌آوري کارگاه‌ هاي اين منطقه و ايجاد تسهيلات لازم براي نمازگزاران مصوبه اي را به تصويب رساند که در راستاي آن، ادامه ساخت پروژه مصلي به شهرداري تهران واگذار شود.
در اين شرايط، بعد از گذشت مدت زماني، شهردار تهران روز گذشته به طور رسمي اعلام کرد که با رهنمود‌ها و دستورات مقام معظم رهبري و براساس برنامه هاي پيش بيني شده براي سال 94، شهرداري درگير پروژه مصلي خواهد شد.
شهردار تهران قول داده که امور عمراني مصلي را در دست گرفته و پس از گذشت مدت زماني کمتر از سه سال، آن را تحويل شهروندان دهد.
پس از اعلام صحبت هاي شهردار تهران، محمد جعفر عليزاد، مدير عامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات دولتي و عمومي نسبت به اين مباحث موضع گيري کرده است.
وي همچنين گفته هاي قاليباف را خلاف ادب و اخلاق حرفه‌اي دانسته و منکر هرگونه توافق با شهرداري تهران جهت تکميل پروژه مصلي شده است.
مجموعه مصلي تهران طي سال هاي گذشته و در شرايطي که هنوز کار ساخت آن به اتمام نرسيده، ميزبان بسياري از مراسم هاي عبادي، فرهنگي، علمي و نمايشگاهي بوده و مشخص نيست چرا مجموعه اي که ساختش از سال 67 آغاز و طي تمام اين سال ها، بيش از 63 درصد پيشرفت فيزيکي نداشته باز هم براي اتمام آن سنگ اندازي مي شود.
در شرايط کنوني که شهرداري تهران براي به اتمام رساندن پروژه هاي توسعه اي و عمراني خود با دشواري هاي بسياري مواجه است بعيد به نظر مي رسد که محمدباقر قاليباف بدون دستوري از سوي مسوولان، براي اتمام مصلي پايتخت آماده شده باشد.
بايد ديد در روزهاي آينده، درگيري ها بر سر اتمام پروژه مصلي تهران به کجا کشيده مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن