تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امارات:از ترکیه نا امید شدیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: امارات:از ترکیه نا امید شدیم
دولت امارات فاش کرد که کشورهای ائتلاف پس از مخالفت ترکیه و پاکستان برای مشارکت در عملیات "طوفان قاطعیت" به رهبری عربستان علیه یمن، به شدت ناامید شده اند.
کد خبر: ۴۹۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ - 12 April 2015


 دولت امارات فاش کرد که کشورهای ائتلاف پس از مخالفت ترکیه و پاکستان برای مشارکت در عملیات "طوفان قاطعیت" به رهبری عربستان علیه یمن، به شدت ناامید شده اند.


پایگاه خبری عراقی نهرین نت روز یکشنبه گزارش داد که در پی مخالفت ترکیه و پاکستان در پیوستن به کشورهای ائتلاف علیه یمن، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات به نپیوستن آنکارا و اسلام آباد به ائتلاف علیه یمن حمله کرد و مواضع این دو کشور را مبهم و متناقض توصیف نمود.


قرقاش با بیان این که مواضع ترکیه و پاکستان بهترین دلیلی است که امنیت کشورهای عربی از لیبی گرفته تا یمن، نگران کننده است، در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت که این آزمایش (مواضع ترکیه و پاکستان) بهترین شاهد برای این ماجرا است.


وزیر اماراتی به اظهارات وزیر خارجه ترکیه اشاره کرد که گفته بود، دیدگاه های ما با ایران در باره یمن یکی است و حل مسایل به شیوه دیپلماتیک بر عهده ترکیه، ایران و عربستان است .


وزیر خارجه ترکیه درباره حمله برخی کشورهای عربی به سرکردگی عربستان به یمن نیز گفته است که موضع آنکارا بیطرفانه خواهد بود.


قرقاش در یادداشت خود نوشت: به نظر می رسد رابطه با تهران برای اسلام آباد و آنکارا از رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس اهمیت بیشتری دارد.


وی افزود که پاکستان که خود خواستار مواضع روشن و واضح از سوی کشورهای حوزه خلیج فارس است، در این مساله موضع مبهم و متناقضی در پیش گرفته است.


به اعتقاد قرقاش، اکنون امنیت منطقه خلیج فارس و سرنوشت آن مورد آزمایش قرار گرفته و این لحظه ای است که متحد واقعی از متحد شعاری و حرفی مشخص می شود.


وزیر مشاور در امور خارجه امارات، به تصمیم پارلمان پاکستان که با درخواست عربستان در پیوستن به ائتلاف علیه یمن مخالفت کرد، اشاره نمود و افزود که موضع اسلام آباد در حمایت از عربستان متناقض، خطرناک و خلاف انتظار بود.


عربستان به همکاری برخی دیگر از کشورهای عربی از ششم فروردین حملات وحشیانه ای علیه مردم یمن آغاز کرده است .


در حملات هوایی ارتش عربستان و امارات به یمن، تاکنون صدها غیرنظامی یمنی کشته و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن