تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیری: بعد از پنالتی به خودمان آمدیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شیری: بعد از پنالتی به خودمان آمدیم
هافبک تیم سایپا گفت بعد از گل نشدن پنالتی تیم صبا به خودمان آمدیم و توانستیم سوار بر بازی شویم و حریف را شکست دهیم.

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در رابطه با بازی اخیر سایپا و صبا گفت: ما می دانستیم که صبا تیم استخوان داری است، آنها در بازی قبلی سپاهانی ها را کلافه کرده بودند، راستش را بخواهیم من برای این بازی خیلی ترس داشتم، فکر می کنم تا ده دقیقه اول بازی نیز خوب نبودیم، آنها صاحب یکی دو موقعیت از جمله آن ضربه پنالتی شدند، اما وقتی پنالتی آنها گل نشد، ما به خودمان آمدیم و دیگر بازی را در دست گرفتیم و دیدید که آرام آرام خودمان را به حریف دیکته کردیم.

وی ادامه داد: ما شرایط سهمیه گرفتن برای آسیا را داریم، در پنج بازی آینده دو بازی سخت با تیم های تراکتورسازی و سپاهان داریم و فکر می کنم با جمع کردن امتیاز در بازی های آینده می توانیم برای سال آینده خودمان را آسیایی کنیم.

او در رابطه با گل اول سایپا که خودش به ثمر رساند گفت: بهرحال ضربه پنالتی نصیب تیم ما شد و من هم آن را به گل تبدیل کردم، بیشتر از اینکه به گلزنی و این جور چیزها فکر کنم، هدفم پیروزی تیم سایپا است.

شیری در رابطه با بازی های فشرده این تیم گفت: قبل از تعطیلات عید و در سه ماه، ما فقط 4 بازی انجام دادیم اما از روز چهاردهم فروردین تا پنجشنبه این هفته که با تراکتورسازی بازی داریم، در سیزده روز، 4 بازی انجام می دهیم و این بسیار برای ما بد است، فشردگی این بازی ها تاثیر زیادی روی بدن های ما گذاشته است و امیدوارم بتوانیم خودمان را برای 5 بازی باقیمانده لیگ روی فرم نگه داریم.

وی در پایان راجع به جوانگرایی تیم سایپا گفت: شک نکنید فصل بعد، فصل نتیجه گیری سایپا است، در سال های اخیر تیم سایپا همیشه یکی از تیم هایی بوده که دست به جوانگرایی زده و می بینید که حتی در بازی های لیگ از بازیکنان جوانمان استفاده می کنیم بازیکنی همچون نیاری که دیروز هم برای تیم ما به میدان آمد.


1394/01/23 13:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن