تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819475366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر از مسوولان ستادهای اسکان فرهنگیان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در شیراز صورت گرفت؛ تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر از مسوولان ستادهای اسکان فرهنگیان خبرگزاری پانا: شهردار شیراز گفت: هم افزایی و هماهنگی بین شهرداری و آموزش و پرورش باعث کاهش هزینه های شهر می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين ساعت 12:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز در اقدامی ارزشمند از مجموعه مسوولان ستادهای اسکان فرهنگیان و زحمات ایشان در ایام نوروز 94 تقدیر بعمل آورد.

در آیین تقدیر از خدمات مجموعه عوامل و دست اندر کاران ستادهای اسکان فرهنگیان مستقر شده در شیراز که در تالار آزادی بوستان آزادی برگزار گردید ، شهردار شیراز ، رییس شورای اسلامی شهر شیراز، مدیر کل آموزش و پرورش  و جمع دیگری از مسوولان شهری حضور داشتند.

در این مراسم  پاک فطرت ،شهردار  شیراز با اشاره به حجم فراوان تلاش ها و خدمات پرسنل آموزش و پرورش استان ، بویژه شهردار در زمینه خدمات رسانی شایسته به زائران سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و مسافران نوروزی شیراز در نوروز امسال ، ضمن قدر دانی از همت والا و تدبیر مدیر کل ، معاونان ، مشاوران و روسای داخلی اداره کل آموزش و پرورش فارس ، همچنین روسای ادارات و نواحی و شورای معاونان و مسوالان ستادهای اصلی و فرعی مستقر شده این اداره کل در جای جای شهر شیراز اظهار داشت:در واقع ستادهای اسکان مسافران نوروزی ، نوروز داران بی نوروز هستند .

وی گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد در بحث ارتقاء فرهنگ یک جامعه است، همچنان که شهرداری نیز کارش خدمت به مردم است ، فرهنگیان نیز در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و رفاه عمومی در تلاشند.

شهردار شیراز افزود: هم افزایی و هماهنگی بین آموزش و پرورش و شهرداری باعث کاهش هزینه های مختلف شهر می گردد، به عنوان نمونه ما سالن های سطح شهرمان را که با پول بیت المال ساخته شده است را در اختیار سایر ارگان ها و ادارت قرار داده و سایر امکاناتمان را در معرض استفاده عموم قرار می دهیم تا از افزایش هزینه ها جلوگیری و اقتصاد مقاومتی به معنای حقیقی آن را نیز مد نظر داشته باشیم.

پاک فطرت تاکید کرد: پارک ها و معابر  و همه اموال شهرداری شیراز  متعلق به مردم  و سند آن ها به نام مردم فهیم شیراز ثبت است و مردم نیز باید در حفظ اموال شهری بکوشند، چون سرمایه های متعلق به خودشان است.

وی گفت: همه باید به دنبال ایجاد و تقویت NGO هایی که به امور فرهنگی ، اجتماعی شهر کمک می نمایند باشیم و  امر به معروف و تذکر لسانی خود را در خصوص حفظ و حراست از امکانات شهری داشته باشیم.

 پاک فطرت  ، آموزش و پرورش را نهادی برخوردار از تعاملات بالا با ادارات و ارگان ها دانسته و یاد آور شد: هم شهرداری و هم آموزش و پرورش می توانند با همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری، الگوی سایر ادارات و ارگان ها در مباحث ارتقاء فرهنگی و فرهنگ سازی و اقتصاد مقاومتی باشند و شهرداری خود را جدا از مجموعه آموزش و پرورش نمی داند.

این مقام ارشد شهر شیراز خاطر نشان کرد: ما ساخت سالیانه مجتمع های آموزشی ویژه فرزندان کارنان شهر داری و سایر مردم را برای کمک به امر مدرسه سازی در آموزش و پرورش ، وظیفه خود می دانیم و برای پیشبرد اهداف عالیه فرهنگیان عزیز از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

شهردار شیراز در پایان ، وجود امنیت و نظم و آرامش کامل مسافران در ایام نوروز و گردشگران داخلی شیراز را نشانه اقتدار نظام اسلامی و تلاش جمعی تمامی دستگاه های مسوول دانسته و اظهار داشت: این که از تمام ایران با گرایشات مختلف دینی و تنوع قومیتی برای مسافران و گذران تعطیلات به شیراز و فارس می آیند و پذیرایی از آنان می گردد وکمترین مشکل احساس شده یا گزارش می شود، راه را برای تبلیغات سوء و مسموم رسانه های بیگانه سّد می کند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن