تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات خوشنويسي، نقاشي، موسيقي، کاريکاتور و ديگر هنرها در شمسه 4


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷ق.ظ)
مسابقات خوشنويسي، نقاشي، موسيقي، کاريکاتور و ديگر هنرها در شمسه 4 موج - در راستاي اجراي برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي با محوريت توانمند سازي ظرفيت هاي محلي؛ فعاليت هاي جشنواره شمسه 4 براي چهارمين سال متوالي در منطقه 11 آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، جشنواره شمسه 4 در سه بخش آييني، تجسمي، فرهنگي و هنري در قالب برگزاري مسابقات قرآني، نهج‌البلاغه، دعا و نيايش، عکس، نقاشي و تنديس، گرافيک و تصويرسازي، کاريکاتور، خوشنويسي، فيلم، نمايش، سرود و موسيقي، شعر و ادب در منطقه 11 آغاز و به‌زودي ثبت‌نام و دريافت آثار هنرمندان محلي از بين شهروندان انجام مي‌شود.
نصرالله آباديان سرپرست شهرداري منطقه 11، شناسايي و معرفي استعدادهاي محلي، توانمندسازي شهروندان و اصلاح نگرش و تغيير رفتار شهروندان و مديران شهري را برنامه‌اي فرهنگ محور دانست که ابعاد اجتماعي آن مي‌تواند اثربخشي چشمگيري در اهداف بلندمدت شهرداري تهران داشته باشد.
آباديان بابيان اين‌که موضوعات اجتماعي و فرهنگي زيربناي برنامه‌ريزي مديريت شهري و نقطه توجه تبديل سازمان خدماتي شهرداري به نهاد اجتماعي و فرهنگي است؛ خاطرنشان کرد که اين رويداد فرهنگي با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي شهر و شهروندان، توانايي، خلاقيت، مسئوليت‌پذيري و توجه به موضوعات شهري، ارتقاي کيفيت اقدامات مديريت شهري در ابعاد اجتماعي را به دنبال خواهد داشت.
سرپرست شهرداري منطقه 11، ادامه داد که طي سه سال گذشته؛ جشنواره‌هاي شمسه در اين منطقه با استقبال خوبي روبه‌رو شده و امسال نيز در آغاز شمسه 4 که با رويکرد "توانمندسازي کانون‌هاي محلي، آموزش و سازمان‌دهي" برنامه‌ريزي‌شده است؛ اميدواريم بيش از سال‌هاي گذشته مشارکت مردمي داشته باشيم.
بر اساس اين گزارش نشست توجيهي جشنواره شمسه 4 و اردوي جهادي آموزش برنامه‌هاي شمسه با حضور مديران خانه‌هاي سه‌گانه محلات، مسؤولين معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 11 و کارشناسان فرهنگي برگزار و به‌زودي ثبت‌نام و دريافت آثار آغاز خواهد شد.
در اين نشست مقرر شد ضمن تهيه نقشه راهبردي، برنامه‌هاي پيشنهادي امکان‌سنجي شده در ابعاد محله‌اي، اعتبارات، منابع و هزينه‌هاي منابعي تهيه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن