تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802892698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان ميزبان ۱۰۰برنامه فرهنگي/ از نمايشگاه کتاب تاجشنواره مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۲۲:۳۶ب.ظ)
لرستان ميزبان ۱۰۰برنامه فرهنگي/ از نمايشگاه کتاب تاجشنواره مطبوعات موج - معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با اشاره به برنامه هاي اين اداره کل طي امسال اظهار داشت: در اين راستا بيش از ۱۰۰ برنامه در حوزه هاي مختلف پيش بيني شده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان،"ماشاءالله امان الهي بهاروند "با اشاره به برنامه هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان طي سال ۹۴ اظهار داشت: در اين راستا اين اداره کل برنامه ريزي هايي در حوزه هاي مختلف فرهنگي، هنري، ديني، قرآني، عمراني و ... براي امسال پيش بيني کرده است.
وي با بيان اينکه اين برنامه ها به صورت پيشنهاد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارائه شده است عنوان کرد: در مجموع ما بيش از ۱۰۰ برنامه در حوزه هاي مختلف براي امسال تدوين و به وزارتخانه ارائه داده ايم.
معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با بيان اينکه بخشي از اين برنامه ها با پشتيباني و حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي شوند گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته بين ۱۰ تا ۱۵ برنامه با همکاري و حمايت وزارتخانه طي امسال برگزار مي شود.
بهاروند بيان داشت: اين برنامه ها در قالب برگزاري جشنواره ها، همايش ها، برپايي نمايشگاهها و ... خواهند بود.
وي ادامه داد: همچنين ما بقي برنامه هاي پيش بيني شده طي امسال نيز بر اساس تناسب امکانات و توان اين اداره کل در استان برگزار خواهند شد.
معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان يکي از برنامه هاي پيش بيني شده طي امسال را برگزاري جشنواره مطبوعات غرب کشور در لرستان عنوان کرد و گفت: استارت برگزاري اين برنامه از اواخر سال گذشته در استان زده شده و بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته اين جشنواره اواخر ارديبهشت و يا اوايل خرداد ماه امسال در لرستان برگزار مي شود.
بهاروند با بيان اينکه فراخوان اين جشنواره به هفت استان غرب کشور مانند همدان، کرمانشاه، ايلام، کردستان و ... ارسال شده است ادامه داد: جشنواره مطبوعات غرب کشور در ۱۰ رشته مختلف در سطح مطبوعات و خبرگزاريها برگزار مي شود.
وي يکي ديگر از برنامه هاي مدنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان طي امسال را شرکت در نمايشگاههاي بين المللي کتاب برشمرد و تصريح کرد: استان لرستان نيز در اين نمايشگاهها غرفه خواهد داشت.
معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان همچنين از برپايي نمايشگاه استاني کتاب در لرستان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته احتمالا اين نمايشگاه اواخر شهريور و اوايل مهر ماه امسال در لرستان برپا شود.
بهاروند همچنين به تدوين برنامه هاي مختلف در حوزه هاي قرآني و ديني از سوي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان طي امسال خبر داد و گفت: در اين راستا برپايي نمايشگاههاي قرآني يکي از اين برنامه هاي پيش بيني شده است.
وي همچنين تکميل و تجهيز پروژه و مجتمع هاي فرهنگي و هنري در لرستان را يکي ديگر از برنامه هاي پيش بيني شده در استان برشمرد و گفت: در اين راستا با توجه به تخصيص هايي که به استان داده مي شود اين پروژه ها تجهيز خواهند شد.
معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با اشاره به اينکه هم اکنون چهار مجتمع در شهرستانهاي ازنا، دورود، نورآباد و الشتر نيازمند تجهيز هستند تصريح کرد: در اين راستا ما نيازمند اعتبارات لازم براي ايجاد سالن هاي آمفي تئاتر، تجهيزات، صندلي، و ... براي اين مجتمع ها هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن