تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمارستان تروماي اردبيل افتتاح خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۱:۵۰ق.ظ)
فرماندار اردبيل: بيمارستان تروماي اردبيل افتتاح خواهد شد موج - فرماندار شهرستان اردبيل گفت: بيمارستان تروماي اردبيل که در حال تکميل مراحل اجرايي است امسال افتتاح شده و در اين حوزه به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات پزشکي و درماني مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد زنجاني، فرماندار شهرستان اردبيل، ظهر امروز در نشست با مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهرستان اردبيل 10 پروژه مهم و اساسي در حال اجرا بوده که بايد هر چه سريع‌تر تکميل و به بهره‌برداري برسد تا شاهد راه‌اندازي آنها و بهره‌مندي مردم از خدمات اين پروژه‌ها باشند.
وي افزود: در اين زمينه پروژه‌ها در بخش‌هاي مسکن، راهسازي و راهداري از اهميت بالايي برخوردار بوده که بايد بر حسب اولويت اين پروژه‌ها در اردبيل با اتمام مراحل اجرايي تکميل شده و به مرحله بهره‌برداري برسند تا شاهد توسعه و آباداني در اين شهرستان باشيم.
فرماندار شهرستان اردبيل تصريح کرد: از 10 پروژه مهم در دست اجراي شهرستان امسال شاهد بهره‌برداري از دو بانده کردن جاده اردبيل - خلخال، بيمارستان تروماي اردبيل و ساختمان پزشکان اين شهرستان مي‌شويم تا مردم بتوانند از ظرفيت اين پروژه‌ها در شهرستان استفاده کنند.
زنجاني با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته بيان کرد: لکه‌گيري 40 هزار مترمربع آسفالت، مرمت و بازسازي 10 پل، اجراي 7 کيلومتر جاده مواصلاتي، اجراي روکش 17 کيلومتر راه، نصب يک هزار و 500 تابلو راهنما، نصب 500 عدد گاردريل و تحويل سه دستگاه ماشين‌آلات به اداره راه و شهرسازي از جمله اقدامات در حوزه راه و شهرسازي در سطح شهرستان اردبيل بوده است.
وي با اشاره به پروژه مسکن مهر اردبيل اظهار کرد: سهميه شهرستان اردبيل در اين حوزه 30 هزار و 300 واحد مسکن بوده که تاکنون 27 هزار واحد تکميل و تحويل متقاضيان شده و اقساط‌بندي 21 واحد نيز انجام شده که بايد تمامي واحدهاي مسکن مهر در شهرستان هر چه سريع‌تر تکميل شده و بهره‌برداري برسند.
فرماندار شهرستان اردبيل گفت: در حال حاضر در شهرک‌هاي مسکن مهر اردبيل عمليات ساخت 2 مدرسه با اعتباري بيش از 20 ميليارد ريال، 4 باب مسجد که يک باب آن به بهره برداري رسيده و يک مرکز کلانتري با 10 ميليارد ريال اعتبار در حال انجام بوده که تا پايان 3 ماهه نخست امسال بايد تکميل شده و آماده تحويل باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن