تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804070590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسینی: دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم
مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر ضمن ابراز خشنودی از پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان، حماسه طرفداران این تیم را ستود.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ضمن ابراز خشنودی از برد پرسپولیس برابر النصر اعلام کرد با توجه به اتمام قراردادش با تیم الاهلی امکان بازگشتش به ایران و پوشیدن پیراهن قرمز تیم سابقش وجود دارد. این مدافع ملی‌پوش البته همه چیز را منوط به پایان فصل لیگ ستارگان قطر دانست. حسینی در این گفت‌وگو درباره شرایطش در لیگ ستارگان و ... حرف زد که در ادامه می‌خوانید:


بازی با تیم های بزرگ اعتماد به نفس ملی‌پوشان را بالا می‌ برد
دو بازی تدارکاتی خیلی خوب به همراه تیم‌ملی داشتیم. بازی با شیلی که تیمی سرعتی بود و سوئد که با ابراهیمویچ و دیگر ستاره هایش تیمی قدرتی برابر ما به میدان فرستاد. این دو بازی محک خوبی برای ما بود و از نظر اعتماد به نفس برای تمام ملی‌پوشان خوب بود. درست است که بازی را باختیم اما در دیدار تدارکاتی نتیجه مهم نیست و مهم این است که اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود.


دو بازی سخت در لیگ قطر داریم
خدا را شکر شرایط خوبی داریم، 2 بازی حساس در دو هفته آینده در لیگ قطر در پیش داریم. فردا با تیم لخویا بازی می‌کنیم که این دیدار خصوصا برای لخویا از اهمیت زیادی برخوردار است. آنها با یک امتیاز هم می‌توانند قهرمان لیگ قطر شوند و این کار ما را سخت می‌ کند. بعد از آن هم با تیم الشحانیه که مهرداد پولادی و مسعود شجاعی را در اختیار دارد، بازی داریم که با توجه به احتمال سقوط الشحانیه این دیدار هم برایمان سخت است.

کرانچار در این شرایط نتایج خوبی گرفته
در لیگ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداریم اما در جام‌حذفی به دنبال سهمیه هستیم. بازی های جام‌حذفی بلافاصله بعد از اتمام لیگ آغاز می‌ شود و تیم قهرمان می‌ تواند سهمیه آسیا را به دست بیاورد. با کرانچار پیش از این کار کرده بودم، او تا به اینجا تلاش زیادی داشته و نتایج خوبی نیز گرفته است. این مساله را در نظر بگیرید که ما مجتبی جباری را در چند هفته گذشته در اختیار نداشتیم، یکی از هافبک های فیکس و خوب تیم مان هم الاهلی را ترک کرده و مدافع راست مان نیز در چند بازی اخیر لیگ محروم بوده اما کرانچار در این مدت و با این شرایط نتایج خوبی کسب کرده.

کل آسیا درباره هواداران پرسپولیس حرف می‌ زنند
از برد پرسپولیس خیلی خوشحالم و بیش از این از این خوشحالم که این برد دل هواداران را شاد کرد. به شخصه با تماشای این دیدار و حضوری که هواداران در استادیوم داشتند لذت بردم و خوشحال شدم. هواداران به موقع پشت تیم بودند و اکنون همه‎ی آسیا درباره این حضور صحبت می‌ کنند. بازیکنان پرسپولیس هم با انگیزه ای که از حضور هواداران به دست آورده بودند، تمام توان خود را به کار گرفتند تا آنها ناراحت به خانه بازنگردند.

امیدوارم پرسپولیس صعود کند
برد برابر النصر موفقیت بزرگی بود و اکنون امیدوارم در دو بازی آینده پرسپولیس بتواند با کسب نتیجه از گروهش صعود کند. یک مساوی هم می‌ تواند صعود این تیم را حتمی کند. باز هم باید از طرفداران پرسپولیس تشکر کنم که با حضورشان یک روز فوق العاده را رقم زدند. همه جا صحبت از حضور 100 هزار طرفدار در استادیوم است و این بزرگترین ثروت پرسپولیس است. امیدوارم پرسپولیس با این تغییرات نتیجه بگیرد

تغییرات زیادی در پرسپولیس شاهد بودیم و این مساله بازیکنان را حسابی به دردسر می‌ اندازد و خسته می‌ کند. هر مربی سبک و تفکر خاص خودش را دارد و امیدوارم بگذارند برانکو کارش را در پرسپولیس پیش ببرد. هم طرفداران و هم مسوولان باید حمایت خود را از تیم و سرمربی نشان دهند و در بازی با النصر دیدیم که از این کادر و بازیکنان حمایت می‌ کنند.

دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم
در حال حاضر چند بازی دیگر در لیگ قطر باقی مانده و بعد از آن با توجه به اینکه قراردادم یک ساله است درباره آینده تصمیم خواهم گرفت. مطمئنا من یک پرسپولیسی هستم و دوست دارم به این تیم کمک کنم. در حال حاضر زود است درباره فصل بعد صحبت کنیم و انشاالله بعدا در این باره خواهم گفت.



1394/01/22 18:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن