تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804321507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار نیروهای ضربت در همه نقاط عراق/تخریب خانه های تیمی داعش/هلاکت عاملان کشتار اسپایکر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: استقرار نیروهای ضربت در همه نقاط عراق/تخریب خانه های تیمی داعش/هلاکت عاملان کشتار اسپایکر


نیروهای ارتش و نیروهای مردمی عراق در استان صلاح الدین علاوه بر به هلاکت رساندن ۱۵۰ تروریست داعش، یک انبار مهمات و سلاح و یک کارگاه تولید بمب را در دو محله القادیسه و الزهور تکریت کشف کردند. وزیر کشور عراق از استقرار نیروهای ضربت (واکنش سریع) در استان به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مناطق مختلف استان صلاح الدین یکی پس از دیگری درحال آزادسازی هستند، مناطق زلایه و عوینات در استان صلاح الدین به طور کامل از عناصر داعش پاکسازی شده است.   شمار زیادی از نیروهای امنیتی در استان صلاح الدین به تعداد زیاد در مرزهای این استان با استان الانبار مستقر شده اند، تا این استان را به تدریج تحت محاصره درآورند.
دانلود     نیروهای عراقی همچنین از پیشروی های خود در شمال تکریت به سمت الحویجه و الشرقاط دراستان صلاح الدین و همچنین از ورود نیروهای امنیتی به الرمادی برای مشارکت درعملیات نظامی علیه تروریست ها در البوفراج در شمال این شهر خبر دادند.
تحولات عراق
استقرار نیروهای ضربت در همه نقاط عراق
با ادامه موفقیت های ارتش عراق نخست وزیر عراق در سفر به شهر نجف اشرف و دیدار با مراجع دینی در این شهر بر ضرورت حمایت همه جانبه مراجع، دولت و مردم برای مقابله همه جانبه با تروریست ها تاکید کرد.
 آیت الله سیستانی بر حمایت کامل از اقدامات دولت و نیروهای مسلح در آزادسازی مناطق در اشغال داعش تاکید کرد.
مراجع متفق القول، از اینکه همه نیروهای مسلح و امنیتی از جمله نیروهای مردمی زیرنظر کامل دولت فعالیت کنند، حمایت می کنند.
با ادامه موفقیت ارتش و نیروهای مردمی عراق در صلاح الدین وزیر کشورعراق، از استقرار نیروهای ضربت (واکنش سریع) در استان های مختلف این کشور خبر داد.
تحولات عراق
هلاکت عاملان کشتار اسپایکر منابع امنیتی عراق هم از هلاکت "ابوعبدالله السعودی" یکی از سرکرده های عربستانی گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین و 2تن از سرکردگان داعش  در غرب سامراء خبر دادند. "ابو حفصه" و "ابو رحمه" که جزء سرکردگان اصلی داعش در تکریت بودند، در جنایت معروف به اسپایکر که در آن 1700سرباز عراقی قتل عام شدند، دست داشتند. سال گذشته همزمان با اشغال دو استان موصل و صلاح الدین، بیش از 2هزار سرباز عراقی به طور مشکوک که هنوز جزئیات آن برای فرماندهی کل قوای عراق مشخص نشده است، از پادگان خارج شدند. داعشی ها در مسیر خروج، این سربازان را که به تجهیزات نظامی مجهز نبودند، اسیر و سپس همه  سربازان شیعه را قتل عام کرده اند.
تحولات عراق
تلاش های گسترده برای آزادسازی الرمادی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: نیروهای عراقی تلاش های گسترده ای برای آزادسازی شهر الرمادی از حضور تروریست های داعش آغاز کرده اند.
ارتش عراق تجهیزات مختلف توپخانه ای و موشکی را در این منطقه مستقر کرده است، تا مواضع داعش را هدف قرار دهد. تروریست های داعش جاده بین المللی را در این منطقه بستند و نیروهای ارتش و بسیج مردمی را هدف قرار می دهند. شماری از نیروهای عراقی در منطقه السجاریه در شرق الرمادی حضور دارند. داعش السجاریه را اشغال کرده و توانسته است جاده ارتباطی میان بغداد و الرمادی را مسدود کند. نظامیان ارتش عراق در این منطقه در داخل خودروهای زرهی جابه جا می شوند.
دانلود       توپخانه های ارتش عراق نیز حمایت آتشباری قوی را برای نیروهای خط مقدم فراهم کرده است. این نیروها شامل نیروهای بسیج مردمی، ارتش، پلیس فدرال و عشایر هستند. نیروهای عراقی با استفاده از خودروهای زرهی خود به کندی توانستند وارد السجاریه شوند ولی استقرار شمار زیادی از تک تیراندازهای داعش و مین ها مشکلاتی را برای پیشروی نیروهای عراقی ایجاد کرده است.

السجاریه آخرین نقطه ای است که می توان از طریق بغداد و الرمادی وارد آن شد. درگیری های شدیدی در ورودی الرمادی در جریان است. گروهک تروریستی داعش که تکریت را از دست داده است؛ بر حفظ مواضع خود در الرمادی تاکید دارد، اما نیروهای عشایری، بسیج مردمی و نیروهای مسلح عراقی قاطعانه به دنبال آزادسازی این شهر از اشغال داعش هستند. آزادی دومین گروه از ایزدی های عراق
برابر این گزارش شبکه المنار گزارش داد: دومین گروه از ایزدی های عراق که توسط داعش ربوده شده بودند، پس از آزادی به کرکوک رسیدند. آزادی این افراد با تلاش عشایر عراقی و نیروهای بومی کرد صورت گرفت. داعش بیشتر ایزدی های ربوده شده را در تلعفر واقع در غرب موصل نگهداری می کند.  

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن