تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات مدير عامل شرکت عمران پرند درباره تسهيلات مسکن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۴۵ب.ظ)
توضيحات مدير عامل شرکت عمران پرند درباره تسهيلات مسکن مهر موج - مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرند با اعلام اينکه مجموعه دولت يازدهم و وزارت راه و شهرسازي اخيرا براي کمک به پيش خريداران مسکن مهر دو تدبير جديد انديشيده است، گفت: با اجراي اين تدابير بار مالي متقاضيان مسکن مهر در شهر جديد پرند سبک تر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، باران هاشم زهي، مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرند، گفت: بر اساس يک مصوبه که اواخر سال گذشته به شرکت عمران ابلاغ شده سقف تسهيلات مسکن مهر براي آن دسته از واحدهايي که کار ساخت آن‌ها هنوز به اتمام نرسيده افزايش‌يافته و از ۲۵ ميليون تومان به ۳۰ ميليون تومان تبديل شد که اين ۵ ميليون تومان تسهيلات جديد مي‌تواند هزينه‌هاي ناشي از دستورالعمل شماره ۳ مربوط به مابه‌التفاوت قيمت تمام‌ شده مسکن مهر را تا حد زيادي پوشش دهد.
به گفته مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرند، بر اساس دومين مصوبه که در شروع سال جديد با تدبير مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازي همچنين هيأت‌ مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد تدوين و به پرند ابلاغ شده است، بخشي از هزينه‌هاي مربوط به آماده‌سازي زمين‌هاي ۹۹ ساله از محل تهاتر زمين‌هاي دولتي با پيمانکاران مسکن مهر تأمين مي‌شود تا از اين طريق بار مالي آماده‌سازي نيز براي پيش خريداران مسکن مهر تعديل شود.
هاشم زهي در اين باره توضيح داد: اين مجوز که با پيگيري مجدانه شرکت عمران شهر جديد پرند هم‌اکنون قابليت اجرا پيدا کرده است، بر اساس قوانين و مصوبات بالادستي تهيه‌ شده و بدون فوت وقت هم‌اکنون توسط شرکت عمران شهر جديد پرند در حال اجرا شدن است.
مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرند يک‌بار ديگر خطاب به‌ پيش خريداران اعلام کرد: نظارت‌هاي روزانه توسط شرکت عمران بر تمام ساخت‌وسازهاي اين شهر شامل مسکن مهر و خدمات روبنايي، امکان وقت‌کشي را از برخي پيمانکاران و سازنده‌ها کاملا سلب کرده است.
بنابراين لازم است در اين مقطع، باقيمانده آورده نقدي پيش خريداران براساس جداول زماني از پيش اعلام‌شده به‌موقع پرداخت شود تا بر اساس برنامه‌ريزي‌ها بتوانيم پروژه‌ها را به‌ موقع افتتاح و به متقاضيان محترم تحويل دهيم.
هاشم زهي همچنين از نهايي شده عمليات پرداخت ۵ ميليون تومان وام اضافه مسکن مهر به ۲۰ هزار واحد مسکوني مهر در اين شهر خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن