تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز درمان تخصصي بانوان در لرستان راه‌اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۵۶ب.ظ)
مرکز درمان تخصصي بانوان در لرستان راه‌اندازي مي شود موج - معاون فناوري جهاد دانشگاهي لرستان گفت: مرکز درمان تخصصي بانوان در استان راه‌اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم ِآباد، سميه قرباني، معاون فناوري جهاد دانشگاهي لرستان امروز، 22 فروردين‌ماه در جريان ديدار جمعي از بانوان شاغل در دستگاه‌هاي اجرايي استان با استاندار لرستان، گفت: توسعه پايدار و رسيدن به شاخص‌هاي توسعه پايدار زماني اثرگذار است که توزيع اين شاخص‌ها به‌صورت متوازن باشد.
وي با بيان اين‌که توسعه پايدار بايد براي همه و با ياري همه باشد، اضافه کرد: يکي از معضلات استان در بحث اشتغال است و با توجه به نام‌گذاري شعار سال به‌نام هم‌دلي و هم‌زباني؛ دولت و مردم مي‌طلبد بانوان با هم‌دلي و هم‌زباني و هم‌گام با ساير اقشار جامعه در راستاي تحقق شعار سال تلاش کنند.
قرباني با تاکيد بر توانمدسازي و توان‌افزايي بانوان، خاطرنشان کرد: زنان بايد به خودباوري برسند و براي حضور در اجتماع و ارائه طرح‌هاي مختلف برنامه داشته باشند.
معاون فناوري جهاد دانشگاهي لرستان با يادآوري اين‌که متاسفانه نقش زنان در بحث اقتصادي مغفول مانده است و مي‌طلبد بانوان در اين عرصه مشارکت کنند، ادامه داد: لازم است در اين راستا تشکل‌هاي اقتصادي ويژه بانوان تشکيل و تقويت شوند.
قرباني آموزش در حيطه بانوان کارآمد را ضروري خواند و گفت: آموزش‌هايي که ارائه مي‌شود بيشتر بر روي مهارت‌هاي زندگي متمرکز شده که اين آموزش‌هاي مربوط به مهارت‌هاي زندگي نيز بومي‎سازي نشده است.
وي با تاکيد بر لزوم توجه ويژه به کارآفريني و اقتصاد بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به اهميت و نقش زنان در تربيت فرزندان و اين‌که آن‌ها در خانواده مديريت مردان را نيز عهده‌دار هستند لذا در مباحث مربوط به بحران آب، محيط زيست، آب نقش زنان مي‌تواند خيلي مهم خودش را نشان دهد.
معاون جهاد دانشگاهي لرستان گفت: در اتاق بازرگاني درصدد راه‌اندازي دفتر استاني انجمن زنان کارآفرين و بازرگان هستيم و مرکز درمان تخصصي بانوان نيز در استان راه‌اندازي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن