تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز داشت كلاهبرداران 3 ميليارد ريالي در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۱۲ب.ظ)
باز داشت كلاهبرداران 3 ميليارد ريالي در اصفهان موج - فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي باندي كه با جعل عنوان صاحب يكي از كارخانه هاي صنعتي كه به بهانه خريد اقلام مايحتاج زندگي براي كارگران از يك شركت پخش مواد غذايي بيش از سه ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار عبدالرضا آقاخاني بابيان اين مطلب اظهار داشت: در پي شکايت متصدي يکي از شرکت‌هاي پخش مواد غذايي شهر اصفهان به پليس آگاهي استان مبني بر کلاهبرداري فردي که خود را صاحب يکي از کارخانه‌هاي صنعتي معرفي کرده، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد که فردي با جعل عنوان صاحب يکي از کارخانه‌هاي صنعتي شهرستان دهق طي تماسي با فرد شاکي درخواست 72 تن و 600 کيلوگرم برنج، 550 کيلوگرم چاي، 10 کارتن مغز گردو، دو گوني پسته و دو گوني بادام درمجموع به ارزش سه ميليارد و 600 ميليون ريال مي‌کند.
اين مقام مسؤول عنوان داشت: فرد شاکي پس از ارسال کالاهاي مزبور در پيگيري‌هاي بعدي متوجه مي‌شود که اين کالاها به دست صاحب اصلي واصل نشده و فرد تماس‌گيرنده کلاهبردار بوده است و بلافاصله موضوع را به پليس آگاهي اطلاع مي‌دهد.
سردار آقاخاني عنوان داشت: با توجه به اظهارات شاکي تحقيقات وسيع و گسترده‌اي توسط کارآگاهان پليس آگاهي استان انجام گرفت و با اقدامات خاص و ويژه پليسي سرانجام کارآگاهان رد پاي يکي از متهمان را دريکي از استان‌هاي هم‌جوار به دست آورده و در عملياتي ضربتي وي را دستگير کردند.
وي بيان داشت: با دستگيري اين فرد و اعتراف صريح وي به کلاهبرداري موصوف دو همدست ديگر او نيز شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شدند.
اين مقام انتظامي بابيان اينکه از مخفيگاه متهمان تعداد بسيار زيادي از اقلامي که از راه کلاهبرداري به‌دست‌آمده بود کشف‌شده و به مالباخته بازگردانده شدند گفت: متهم اصلي پرونده از فروش مقاديري از اقلام اقدام به خريداري يک باب آپارتمان در شهر اصفهان به نام همسرش کرده بود که مبايعه‌نامه مزبور کشف و آپارتمان خريداري‌شده نيز توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به تحويل متهمان دستگيرشده به مراجع قضائي عنوان داشت: براي جلوگيري از وقوع اين نوع کلاهبرداري ها به صاحبان کارخانه‌ها و شرکت‌ها توصيه مي‌کنيم قبل از معامله با افراد از هويت واقعي آن‌ها مطلع شده و پس از انجام تحقيقات و اطمينان لازم نسبت به ارسال کالاهاي درخواستي اقدام کنند و هرگونه تماس‌هاي مشکوک و غيرقابل‌اعتماد را سريعاً به پليس اطلاع دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن