تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنایتی:هواداران صبر بیشتری داشته باشند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عنایتی:هواداران صبر بیشتری داشته باشند
کد خبر: ۴۹۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ - 11 April 2015


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال 8 ماه است پولی دریافت نکرده‌اند و غیرت زیادی دارند.
 
به گزارش فارس، رضا عنایتی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خوبی نیست بازی بد نبود حملات نیمه اول ما و نیمه دوم خوب بود اما نمی‌دانم چرا پس از اینکه به گل می‌رسیم استرس خاصی در بازیکنان به وجود می‌آید و علیرغم اینکه تیم نمی‌خواهد به عقب بکشد اما روی خط دفاعی تمرکز بیشتری می‌شود.


وی ادامه داد: هر چه ما داد و فریاد می‌کشیم باز هم فایده‌ای ندارد و تیم عقب می‌کشد فکر می‌کنم استرس نباختن شرایط را خراب کرده و همین موضوع باعث می‌شود تا تیم پس از به ثمر رسیدن گل عقب بکشد.


مهاجم استقلال در خصوص اینکه این تیم قهرمانی را از دست داده گفت: هنوز 5 بازی باقی مانده است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم ناامید نیستیم.


عنایتی در مورد تشویق تماشاگران استقلال که بازیکنان ذوب آهن را مورد حمایت قرار دادند و اینکه آیا این موضوع در ادامه لیگ روی عملکرد استقلال تأثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ گفت: صد در صد تأثیرگذار است ما از تماشاگران انتظار داریم تا صبر بیشتری داشته باشند. 5 بازی باقی مانده است و توقع ما حمایت است نه تخریب. امیدواریم که جبران کنیم و هواداران هم حامی ما باشند.


وی در مورد اینکه هواداران استقلال با شعار بی‌غیرت بازیکنان استقلال را مور خطاب قرار دادند گفت: واقعاً بازیکنان استقلال غیرت زیادی دارند 8، 9 ماه است که هیچ پولی دریافت نکردند و جایی هم صحبت نمی‌کنند اما تمام توان خود را در بازی به نمایش می‌گذارند.


مهاجم آبی‌پوشان در مورد اینکه آیا قلعه‌نویی در خصوص شعار هواداران با آنها کرده گفت: خیر او صحبتی با ما نکرده و حالا باید ببینیم فردا سر تمرین چه اتفاقی می‌افتد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن