تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803505141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کوهبنان: اسلام بهترین و رفیع‌ترین جایگاه را برای زنان قائل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کوهبنان:
اسلام بهترین و رفیع‌ترین جایگاه را برای زنان قائل شده است
امام جمعه کوهبنان گفت: در برخی از جوامع که ادعای پیشرفت و تمدن دارند از زنان برای تبلیغات استفاده می‌کنند، اما اسلام بهترین و رفیع‌ترین جایگاه را برای زنان قرار داده است.

خبرگزاری فارس: اسلام بهترین و رفیع‌ترین جایگاه را برای زنان قائل شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان اظهار داشت: در ابتدای سال جاری مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی دولت و ملت تاکید کردند، چراکه این مهم موجب افتخار و سربلندی نظام می‌شود.
وی بیان کرد: برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای به اسم ائمه گناه را رواج و بحث قمه زدن را مطرح می‌کنند و همان خواسته‌های دشمن را دنبال می‌کنند، اما اگر وحدت باشد و دولت و ملت با هم همدل و همزبان باشند، دشمن نمی‌تواند موفقیتی به دست آورد همانگونه که تاکنون در کشور ما نتوانسته موفق شود.
جعفری تأکید کرد: بنا به فرموده مولای متقیان علی(ع) اگر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نباشد، احکام و سنت‌های حسنه تعطیل می‌شوند که از جمله این سنت‌های حسنه ازدواج است که در صورت اختلاف سن ازدواج بالا می‌رود و افراط و تفریط در این سنت الهی فراوان می‌شود.
وی ابراز داشت: اگر همدلی و همزبانی نباشد، درد دین‌مداری در جامعه کمرنگ، بحث امر به معروف و نهی از منکر به حاشیه می‌رود و معاملات حلال کم‌رنگ می‌شود، اما در صورت اتحاد هرگز کسی به وحشت نمی‌افتد، چون مطمئن است حقی ضایع نمی‌شود.
امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: اگر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت در جامعه‌ای حاکم شود دیگر کارها بر مبنای هوا و هوس انجام نمی‌شود پس بنا به فرموده مولای متقیان علی (ع) و شعار مقام معظم رهبری در سال جاری باید ملت و دولت خیرخواه هم باشند و با همکاری و حمایت از مسئولان درصدد تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی برآیند. وی گفت: در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم که این روز به‌عنوان روز مادر نامگذاری شده و مادران باید به چنین مقام و جایگاهی افتخار کنند که خداوند شخصیتی برجسته و بی‌نظیر همچون فاطمه زهرا (س)  را به عنوان اسوه و الگوی جامعه اسلامی قرار داده است.
وی به رعایت حقوق زنان توسط مردان اشاره و اظهار کرد: زنان باید قدر خود را بشناسند و خود را ملعبه دیگران قرار ندهند، چراکه در برخی از جوامع که ادعای پیشرفت و تمدن دارند از زنان برای تبلیغات استفاده می‌کنند اما اسلام بهترین و رفیع‌ترین جایگاه را برای زنان قرار داده است.
جعفری گفت: در هنگام تولد حضرت زهرا (س) زنان پاکیزه‌ای را خداوند به کمک حضرت خدیجه (س) فرستاد که احساس تنهایی نکند و بتواند از عهده چنین وظیفه‌ای برآید.
وی بیان داشت: حضرت زهرا (س) انسانی با تلاش و فعال بود و همه عمر ایشان مفید است، لذا باید در کسب علم، معنویات، ازدواج آسان، تربیت فرزندان، همسرداری، وفاداری به همسر و... ایشان را به عنوان بهترین الگو و اسوه قرار دهیم.
امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت: معظم‌له فرمودند که من از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنم و به آنان اعتماد دارم گر چه طرف مقابل مجموعه بدعهدی است.
وی خاطرنشان کرد: موضع ریاست جمهوری نیز در مذاکرات هسته‌ای بدین گونه است که ما هیچ قراردادی که حقوق مسلم ملت را به رسمیت نشناسد، امضا نمی‌کنیم لذا باید حقوق ملت ایران اسلامی رعایت شود و همه تحریم‌ها برداشته شود.
به گزارش فارس، مردم کوهبنان پس از اقامه نمازحمعه با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود و ... انزجار خود را از متجاوزان به کشور یمن ابراز داشتند و بر حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع کشور یمن تأکید کردند. انتهای پیام/80012/ک40

94/01/21 - 16:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن