تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوروشی: اسکوچیچ را دوست دارم ولی می‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کوروشی: اسکوچیچ را دوست دارم ولی می‌بریم
نفت تهران پدیده امسال لیگ برتر در آسیا هم افتخار آفرید و توانست الشباب را در زمین خودش با یک نتیجه بسیار خوب شکست دهد. زردپوشان تهران حالا برای دیدار با فولادی هایی آماده می شوند که آنها نیز یکی از مدعیان امسال لیگ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در مورد پیروزی 3 برصفر مقابل الشباب عربستان گفت: بازی با الشباب بازی خوبی بود ولی متاسفانه ما تا روی زمین مسلط شویم و به شرایط آب و هوایی عادت کنیم یک نیمه را از دست دادیم، در نیمه دوم خیلی باتجربه تر عمل کردیم. من قبلا در مصاحبه هایم گفته بودم که تیم ما انگیزه دارد تجربه ندارد. اما ما رفته به رفته تجربه لازم را کسب کردیم، مثلا در همین دیدار در نیمه دوم باهوش عمل کردیم و توانستیم در ضدحمله ها گل بزنیم. آمدن مطهری و علیاری به زمین خیلی به تیم ما کمک کرد و توانستیم گل های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم.


او در مورد صدرنشینی در گروهشان در آسیا ادامه داد: درصد صعودمان بالاتر رفته اما باید دو بازی آینده را بگذرانیم و حداکثر امتیازات را بگیریم آن وقت در مورد صعود قطعی صحبت کنیم.

مدافع نفت تهران با اشاره به اینکه هدفشان این است که در3 جام بهترین عملکرد را داشته باشند نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر بتوانیم علاوه بر لیگ در آسیا و جام حذفی نیز نتیجه بگیریم، واقعا نورعلی نور می شود. البته بازی های بعدی ما در آسیا درست زمانی است که لیگ و جام حذفی تمام شده و از آنجایی که تیم ها در دور دوم رقابت های آسیایی تمرینات زیادی می کنند از این قضیه ضربه می بینند ولی امیدوارم این اتفاق برای نفت نیفتد و ما بتوانیم موفق شویم.

این بازیکن در مورد بازی روز یکشنبه با فولاد تصریح کرد: قطعا فولاد آمده تا امتیاز بگیرد. هم ما به دنبال قهرمانی و گرفتن سهمیه هستیم هم آنها. بنابراین هر دو تیم انگیزه دارند، امیدوارم بازی قشنگی از آب در بیاید و آن تیمی که 3 امتیاز را می گیرد، ما باشیم زیرا با امتیاز این بازی خیلی احتیاج داریم، با تمام احترامی که برای فولاد و آقای اسکوچیچ قائل هستم ما تمام تلاشمان را برای بردن فولاد انجام می دهیم.

وقتی از بازیکن زردپوشان تهران سوال شد که می توانند از این فرصت یعنی نبود بازیکن اصلی فولاد استفاده کنند و شرایط را به سود خود پایان دهند ادامه داد: فولاد از اول فصل کلی از بازیکنانش را به دلیل محرومیت، مصدومیت، دوپینگ، بحث سربازی از دست داده و بدشانسی آورده است. اما چون باشگاه بازیکن سازی است و می تواند جای نفرات قبلی جایگزین بیاورد، از این نظر مشکلی ندارد چون فولاد از اول مثل بعضی از تیم هایی بوده که هزینه هنگفت بکند و بازیکن از این تیم  وآن تیم بیاورد. فولاد در حال حاضر یکسری بازیکن جوان با انگیزه دارد.

کوروشی در پایان درباره اینکه چند درصد از راه قهرمانی را طی کرده اند، افزود: من فکر می کنم که حول و حوش 80 درصد از راه قهرمانی را رفته ایم، باید خیلی باهوش باشیم و تمرکز کنیم تا بتوانیم 20 درصد باقیمانده را سپری کنیم. باید یکی، یکی پله ها را رد کنیم. قهرمانی در لیگ انگیزه ای می شود برای قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در جام حذفی انگیزه ای می شود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.


1394/01/21 15:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن