تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو متخصص قهرمان کردن تیم های بحران زده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حسین کعبی در گفتگو با پانا؛ برانکو متخصص قهرمان کردن تیم های بحران زده است خبرگزاری پانا:مدافع سابق پرسپولیس که سابقه سالها حضور در تیم برانکو ایوانکوویچ را دارد آمدن او به محبوب ترین تیم آسیا را خبر خوبی برای پرسپولیسی ها دانست.
۱۳۹۴ جمعه ۲۱ فروردين ساعت 06:57

خبرگزاری پانا+حسین کعبی

به گزارش خبرگزاری پانا؛ روزگاری این باشگاه قدیمی یکی از محبوبترین تیم ها بود و نام و آوازه اش از بازیکنان قدر و نتایج درخشانی که در سال های دور به دست می آورد پر بود، اما در سالی که گذشت پرسپولیس تلخ ترین دوران خود را گذراند.
در سال 93، پنج مدیرعامل برای این باشگاه تعیین شد. و کادر فنی هم در شرایط مساعدی نبود. وضعیت بغرنج پرسپولیس تا جایی پیش رفت که حتی کار به زندانی شدن مدیرعامل این باشگاه نیز کشیده شد.
چندی پیش زمانی که شهریار ایران سرمربی پرسپولیس بود، به طرز ناشایستی توسط  مدیرعامل وقت آن زمان از مربیگری این تیم برکنار شد دایی برکنار شد و پرسپولیس به درخشان سپرده شد. اما آن طور که انتظار می رفت نتوانست پرسپولیس را از بحران نجات دهد و ناکامی های پی در پی در لیگ برتر باعث شد که درخشان رفتن را بر ماندن ترجیح دهد و استعفا بدهد. کادر فنی هم از قبل تصمیمش بر عوض کردن مربی بود تا بتواند پرسپولیس را از این وضعیت نجات دهند. به همین دلیل رسما پروفسور کروات به جمع سرخپوشان اضافه شد.
حسین کعبی مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس و سرمربیگری برانکو که پس از 9 سال به ایران آمد صحبت کرد.
وی در ابتدا درباره سرمربیگری برانکو در پرسپولیس اظهار داشت: قطعا او کار سختی در پیش روی دارد، با شرایط بحرانی پرسپولیس، کمتر مربی حاضر می شد سکان دار هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد.اما شاید بتوانیم بگویم ایشان متخصص قهرمان کردن تیم های بحران زده است و با برنامه ریزی خوب و منسجمی که دارد از پس این کار بر می آیند و می توانند دوباره پرسپولیس را به دوران اوج خود برگرداند.
وی در ادامه افزود: زمانی که برانکو سرمربی تیم ملی را بر عهده گرفت، در بازی‌های آسیایی 2002 بوسان کره جنوبی تیم کشورمان را به مقام قهرمانی این بازی‌ها برساند. سپس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال به مقام سومی جام ملت‌های آسیا در سال 2004 در کشور چین رسید.قطعا می توان امیدوار شد این مربی می تواند جان دوباره ای به پرسپولیس دهد.
کعبی در واکنش به این سوال که آیا سیستم کاری برانکو هم مانند کی روش دفاعی است پاسخ داد: خیر. برانکو مربی نیست که فقط بر روی ضد حمله و سیستم دفاعی کار کند، زمانی که ایشان مربی تیم ملی بود، بازیکنان مقابل کره نمایش خوبی ارائه دادند و در آن زمان همه از عملکرد تیم ملی راضی بوند. شرایط تیم ملی چندسال پیش با زمان حال کاملا متفاوت است و به نظرم تیم ملی در زمان برانکو قابل قبول تر است.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا دلیل نتیجه نیاوردن درخشان این بود که دایی بازیکنان خوبی برای این تیم نبسته بود پاسخ داد: من این حرف را به هیچ عنوان قبول ندارم.اگر درخشان نظرش این بود که بازیکنان خوبی برای این تیم گرفته نشده پس از همان ابتدا نباید سرمربیگری این تیم را قبول می کرد.هرچند در ناکامی های پرسپولیس بازیکنان هم بی تقصیر نبودند،قبل از بازی با النصر درخشان در نشست خبری از بازیکنان خود به شدت انتقاد کرد و می توانیم بگویم تا حدودی درست می گفت، متاسفانه وقتی بازیکن در زمین عملکردی خوبی انجام نمی دهد مربی کنار زمین چه کاری می تواند انجام دهد؟! این ضعف بازیکنان است نه مربی، اما در ایران همه ناکامی ها به گردن یک نفر می افتد و فکر می کنند با عوض کردن مربی شرایط خوبی به وجود می آید!
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن