تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803758122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتاق بازرگاني نقش پُررنگي در جذب سرمايه‌گذار براي استان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۴۶ب.ظ)
نماينده ولي‌فقيه در استان در ديدار با هيأت‌نمايندگان اتاق خرم‌آباد: اتاق بازرگاني نقش پُررنگي در جذب سرمايه‌گذار براي استان دارد موج - صبح امروز هيأت نمايندگان دوره جديد اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد با نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه‌ي خرم‌آباد ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي در ديدار با هيأت رييسه اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد با گراميداشت ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: در سالي که به شعار "ملت و دولت؛ همدلي و همزباني" مزين شده است براي اعضاي هشتمين دوره‌ي هيأت نمايندگان اين اتاق آرزوي موفقيت بيش از پيش دارم.
وي؛ منتخبان هشتمين دوره‌ي هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد را قوي و شايسته برشمرد و اضافه کرد: اميدواريم با نقش‌آفريني خود موجبات فعال شدن واحدهاي استان لرستان فراهم شود.
نماينده‌ي ولي‌فقيه در لرستان با تبريک اعتماد مجدد حسين سلاح‌ورزي به عنوان رييس اتاق خرم‌آباد، گفت: بحمدالله رييس اتاق خرم‌آباد در دوره‌ي قبل مسئوليت‌شان با درايت توانستند تحولات خوبي در بخش‌هاي بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان به وجود آورند، و با انتخاب مجدد، مسئوليت سنگيني بردوش دارند؛ چرا که بايستي کارهايي که احياناً در گذشته انجام نشده است را در دوره‌ي جديد به انجام برسانند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي افزود: همچنين لازم است نقاط قوت را تقويت کنيد و با روحيه‌ي جهادي مجموعه‌ي اتاق خرم‌آباد را پيش ببريد.
وي به اصل 44 قانون اساسي کشور اشاره کرد و بيان داشت: يکي از الزامات سياست وارد کردن بخش خصوصي در مسائل اقتصادي کشور، فعال بودن اتاق بازرگاني است.
امام‌جمعه‌ي خرم‌آباد؛ اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي را نماد فعاليت اقتصادي بخش خصوصي دانست و خطاب به اعضاي هيأت رييسه‌ي اتاق خرم‌آباد گفت: بنابراين براي تحقق سياست نظام اقتصاد مردمي و درونگرايي، فعاليت شما ضروري است.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي در ادامه به مسئله‌ي توافق هسته‌اي اشاره کرد و گفت: اين مسئله يکي از کارهاي مثبت به شمار مي‌رود که تاکنون رضايت‌بخش و اميدبخش بوده است و قدرت جمهوري اسلامي ايران را به دنيا نشان داده است.
وي ادامه داد: ما به دنبال فناوري صلح‌آميز بوده و هستيم و تحريم‌هاي جهاني بر عليه ايران نشان‌دهنده‌ي اقدامات ظالمانه و ناحق آن‌ها بوده است.
وي بر رفع تحريم‌ها و در نظر گرفته شدن منافع ملي هر کشور تأکيد و تصريح کرد: با توافق هسته‌اي البته گشايش و سهولت در کار ايجاد مي‌شود، اما ساده‌لوحي است اگر تصور کنيم با اين اقدام، تمام مشکلات اقتصادي کشور مرتفع خواهد شد.
نماينده‌ي ولي‌فقيه در لرستان، الگوي اقتصاد مقاومتي رهبر معظم انقلاب را راهگشاي مسائل و مشکلات اقتصادي برشمرد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتي، يگانه نسخه‌اي است که مي‌تواند اقتصاد کشور را بهبود بخشد و بايد آن‌را يک اصل دانست.
نماينده‌ي ولي‌فقيه در لرستان يکي ديگر از الزامات تحقق اصل 44 قانون اساسي کشور را ارتباط مسائل و فعاليت‌هاي اقتصادي با ديگر مسائل عنوان کرد و يادآور شد: اين روند نيازمند وجود قانون شفاف و حمايتگر در کشور، و همچنين مسئولان پشتيبان که مسائل اقتصادي را به خوبي درک مي‌کنند، مي‌باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي اضافه کرد: وقتي مسئولي نمي‌داند فعاليت اقتصادي چيست و فعال اقتصادي چه جايگاهي دارد، نبايد انتظار رشد و شکوفايي در اين بخش را داشته باشيم.
وي نقش امنيت و فرهنگ را در رونق اقتصادي يک جامعه کليدي تلقي کرد و ادامه داد: همدلي و همزباني از عوامل رونق بخشيدن به اقتصاد است.
امام‌جمعه‌ي خرم‌آباد به نامگذاري امسال با نام "ملت و دلت؛ همدلي و همزباني" از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: انتخاب اين شعار براي سال 94، در رونق اقتصادي و تکميل اين مجموعه نقش مؤثري دارد و در واقع با اين انتخاب زنجيره‌ي رونق بخشيدن به اقتصاد داخلي تکميل مي شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي تأکيد کرد: بايد کوته‌فکري‌ها را کنار بگذاريم و با همت بلند تلاش کنيم افق روشني براي خود ترسيم کنيم.
وي به نقش پررنگ و تأثيرگذار اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد در جذب سرمايه‌گذار براي لرستان اشاره کرد و خطاب به هيأت نمايندگان اتاق گفت: فعاليت شما در اين بخش بسيار مهم است و حتماً بايد با جديت بيشتري ادامه پيدا کند. نماينده‌ي ولي فقيه در لرستان با بيان اينکه مسوولان ارشد استاني از اتاق خرم‌آباد حمايت و پشتيباني مي‌کند، يادآور شد: با همت بلند اتاق خرم‌آباد، حمايت همه‌جانبه‌ي مسئولان و مطالبه‌گري مردم و همچنين با همدلي و همزباني مي‌توانيم در جذب سرمايه‌گذار داخلي و خارجي موفق عمل کنيم. ما با تمام وجود کمک مي‌کنيم افراد کاردان، لايق و شايسته‌ي اتاق خرم‌آباد به اهداف عاليه‌ي خود برسند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن