تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813349877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح شیب راهه چپگرد تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری در شهریورماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افتتاح شیب راهه چپگرد تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری در شهریورماه خبرگزاری پانا: معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: شیب راهه(رمپ)چپگرد تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری (بلوار آیت ا... نجفی) اوایل شهریورماه سال جاری آماده بهره برداری می شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ فروردين ساعت 14:28

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزاری پانا، موسی رسولی با بیان اینكه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیكی دارد، اظهار كرد: شیب‌راهه چپ‌گرد این پل 600 متر عرشه بتنی دارد كه تاكنون 480 متر از آن بتن‌ریزی شده است.
وی افزود: هنوز بتن‌ریزی دو دهانه 60 متری از شیب‌راهه چپ‌گرد انجام نشده كه در حال حاضر كارهای اولیه مانند قالب‌بندی برای بتن‌ریزی انجام شده و با كابل‌كشی و دیگر اقدامات بتن‌ریزی آن انجام خواهد شد.
رسولی به شیب‌راهه‌های غربی و شمالی تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری نیز اشاره كرد و یادآور شد: این دو شیب‌راهه به مرحله قبل از زیرسازی رسیده‌اند و در حال حاضر خاكریزی انجام شده و با انجام دو مرحله بیس آسفالت این دو شیب‌راهه نیز توزیع می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به كارهای تكمیلی در تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری گفت: بخشی از نرده‌ها نصب شده و بقیه نیز در حال نصب است و پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری روی پل و شیب‌راهه‌ها نیز در حال انجام است.
رسولی اضافه كرد: كارهای اولیه روشنایی پل نیز انجام شده و پایه‌های تیرهای روشنایی در حال ساخت است كه بعد از ساخت در محل نصب خواهند شد.
وی علت طولانی شدن زمان بهره‌برداری از شیب‌راهه چپ‌گرد را زمان بتن‌ریزی دانست و بیان كرد: بتن نیازمند طی زمان خاصی برای رسیدن به مقاومت است و اینگونه نیست كه تمام طرح را یكجا بتن‌ریزی كرد بلكه باید در مقاطع خاص و بعد از طی زمان مناسب برای رسیدن به مقاومت بتن‌ریزی را انجام داد.
موسی رسولی در ادامه تأكید كرد: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری، اوایل شهریورماه سال جاری آماده بهره‌برداری است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن