تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کوهدشت: ساخت زندان و پزشکی قانونی در کوهدشت ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار کوهدشت:
ساخت زندان و پزشکی قانونی در کوهدشت ضروری است
فرماندار کوهدشت گفت: ساخت زندان و پزشکی قانونی در کوهدشت ضروری است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

خبرگزاری فارس: ساخت زندان و پزشکی قانونی در کوهدشت ضروری است



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، ظهر امروز مشکلات روند اجرایی شدن ساخت زندان و پزشکی قانونی شهرستان کوهدشت با حضور رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در فرمانداری کوهدشت بررسی شد.

 فرماندار کوهدشت در این جلسه اظهار داشت: برای مشخص شدن زمین برای ساخت زندان چند گزینه داشته‌ایم، گزینه اول ما قطعه زمینی متعلق به منابع طبیعی بود که زیرساخت‌های مناسب را نداشت و گزینه دوم خرید اراضی ملکی بود که با توجه به گران بودن قیمت زمین‌ها مورد توافق قرار نگرفت.

محمدکرم محمدی افزود: گزینه سوم خرید زمین‌های مورد تملک دانشگاه آزاد اسلامی بود که زمین‌های دانشگاه آزاد مورد توافق نسبی قرار گرفت و با توجه به بازدید‌های صورت گرفته قیمت کارشناسی شده املاک دانشگاه آزاد تا پایان هفته آینده اعلام می‌شود.

محمدی اظهار کرد: در رابطه با ساخت پزشکی قانونی نیز یک قطعه زمینی در فاز سه فرهنگیان که جزء زمین‌های اداری نیروی انتظامی و دادگستری است به متراژ 500 مشخص شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: تمام سعی ما بر این است که ساخت زندان و پزشکی قانونی برای شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت همزمان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/2304/غ20

94/01/20 - 14:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن