تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر وزير نفت ايران به چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
سفر وزير نفت ايران به چين موج - وزير نفت کشورمان براي رايزني با مقامات چين درباره گسترش روابط صنعت نفت و انرژي ايران و چين وارد پکن شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بيژن زنگنه که صبح روز پنجشنبه (20 فروردين) به وقت محلي وارد چين شد قرار است با مقامات بلندپايه صنعت انرژي اين کشور ديدار و گفت و گو کند.
در راستاي اين سفر رويترز گزارش داده است، مقامات نفتي ايران اين هفته و تنها چند روز پس از توافق قدرت هاي جهاني با ايران در مذاکرات هسته اي لوزان سوئيس، براي گفت و گو درباره سرمايه گذاري چين در توسعه نفت و گاز اين کشور و نيز فروش نفت خام، به چين سفر کردند.
در ادامه اين گزارش آمده است، ايران که پنجمين توليد کننده بزرگ نفت خام جهان است، اميد دارد بتواند صادرات نفت خام خود را ظرف مدت دو ماه از زمان لغو تحريم هايش به بيش از يک ميليون بشکه در روز برساند، اگر چه تحليلگران بر اين باورند که اين امر مدت زمان بيشتري به طول خواهد انجاميد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن