تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803106593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد ربيعي بر افزايش تعداد تعاوني ها/ اتاق فکر تعاون تشکيل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷ق.ظ)
تاکيد ربيعي بر افزايش تعداد تعاوني ها/ اتاق فکر تعاون تشکيل مي شود موج - وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي با تاکيد بر افزايش تعداد تعاوني ها، خواستار تشکيل اتاق فکر تعاون شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي روز پنجشنبه در جلسه صبحانه کاري اتاق تعاون که با حضور بهمن عبدالهي رييس اتاق، ماشااله عظيمي دبير کل اتاق و اعضاي هيات رئيسه اتاق تعاون، سيد محمد کريمي ، محمد جليليان،حسين رحماني نيا و حسن رسولي و تعدادي از معاونت هاي اتاق و مدير کل هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي برگزار شده بود، با تبريک فرا رسيدن سال جديد افزود: بايد دسته اي از مسايل را براي همکاري بين اتاق تعاون و وزارتخانه مشخص کرد تا مورد پيگيري قرار گيرد.
وي با اشاره به اينکه بايد بخش تعاون را جلو ببريم، تاکيد کرد: اين کار بايد از سطح روستاها و سطوح پايين جامعه آغاز شود تا بر زندگي ملموس مردم تاثير خود را بگذارد.
ربيعي ادامه داد: بايد تاثيرات تعاون را افزايش دهيم زيرا جايي که تاثير تعاون بر زندگي مردم و تعداد تعاوني ها را افزايش دهيم حضور آنها در سطح جامعه احساس مي شود.
وزيرتعاون با بيان اينکه در ابتدا وزارت تعاون و بعد از آن اتاق تعاون محرک اين بخش است، اظهار داشت: اکنون تعاون يک مساله مهجور شده است و حتي هر چه از انقلاب دورتر مي شويم، مهجوريت آن بيشتر مي شود و اين ضرورت وجود دارد که از ظرفيت انقلاب براي بخش تعاون استفاده کنيم.
ربيعي تعاون را يک ابزار فعاليت اقتصادي و اجتماعي در دنياي مدرن دانست و اذعان داشت: بايد بحث تعاون را در دانشگاه پيگيري کنيم و بر روي افکار عمومي نيز در بخش تعاون بيشتر کار کنيم.
وي بر پيگيري بحث حقوقي تعاون نيز تاکيد کرد و خواستار شد ماهي يک يا دو بار با اتاق تعاون جلسه اي برگزار شود تا موضوعات مربوطه پيگيري شود.
وزير کار گفت: بايد با همکاري تعدادي از افراد موثر و معاونان اتاق و وزراي قبلي اتاق فکر تعاون در وزارتخانه ايجاد و از حضور افراد مختلف استفاده شود تا تعاون را از ابعاد مختلف جا بياندازيم.
اين مقام مسوول به گروه هميار تعاون اشاره کرد و گفت: يک چنين گروهي براي ايجاد اتاق فکر تعاون نيز استفاده شود.
وي تاکيد کرد: بايد از ظرفيت مقام معظم رهبري براي تقويت بخش تعاون استفاده کنيم.
ربيعي با اشاره به ترکيب هيات رييسه اتاق تعاون گفت: هيات رييسه اين اتاق حاصل فکري تعاون است.
وي ابراز اميدواري کرد: سال 94 با همدلي بيشتر در مسير تقويت تعاون حرکت کنيم و همچنين از ظرفيت هاي هفته تعاون بيشتر استفاده کنيم.
در ادامه اين نشست بهمن عبدالهي رييس اتاق تعاون ايران با اشاره به برگزاري انتخابات هيات رئيسه اين اتاق گفت: اين انتخابات با وفاق و همدلي انجام شد و جزو بهترين و بي حاشيه ترين انتخابات اخير اتاق تعاون بوده است.
وي افزود: با توجه به حضورسلايق فکري مختلف، اعضا از اين انتخاب راضي بودند و يک فضاي همدلي ايجاد و از بحث غير ضروري اجتناب شد.
عبدالهي تاکيد کرد: با توجه به فضاي همدلي و هم زباني ايجاد شده و نام امسال به نام "دولت وملّت،همدلي وهم زباني" وظيفه ما براي ايجاد همدلي مضاعف مي شود.
وي براي همکاري با وزارت تعاون در اعلام آمادگي کرد و گفت: اتاق تعاون به عنوان بخش مردمي تعاون همدوش دولت آماده خدمت گزاري است.
رييس اتاق تعاون ايران با اشاره به اينکه سال جديد با اخبار خوبي از روابط بين الملل آغاز شده است، گفت: اين اخبار را به فال نيک مي گيريم.
وي در بيان برخي از مشکلات اتاق تعاون به مشکلات مالي آن و اينکه برخي از اتحاديه ها و اتاق ها در حال تعطيلي هستند، اشاره کرد و خواستار عنايت ويژه وزير تعاون به اين بخش شد.
يادآور مي شود، در پايان اين جلسه قرآن نفيسي به عنوان هديه هيات رييسه اتاق به وزير تعاون اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن